LA MULTI ANI!

Dragi prieteni, prea multe cuvinte sunt de prisos azi. Ar trebui sa fac un bilant poate, sa fac promisiuni pentru anul care vine, auto-critica pe anul care se sfarseste… In loc de asta, am sa va fac urari de bine pentru Anul Nou, iar primul lucru si cel mai important pe care vi-l doresc e sanatatea! Dupa aceea, iubirea sa nu va lipseasca. Avand aceste doua ingrediente, plus un pic de noroc, succesul vine de la sine…

Sa va distrati, sa povestiti dupa aceea cum v-ati distrat. Eu nu am mai planuri pentru seara asta, stiu doar ca va ploua si va tuna, va fi o nebunie in oras… Vom improviza si vom vedea…

LA MULTI ANI, dragilor! Si multumesc pentru urarile voastre si pentru prietenia voastra!

Ne vedem la anul si la multi ani!🙂

19 thoughts on “LA MULTI ANI!

  1. La multanescu si la mai mare!🙂 Si petrecere frumoasa!🙂

  2. tetris spune:

    La multi ani!
    Sa ai un an traznet, sa fi sanatoasa si voioasa si inspirata si sa-ti implinesti visele!

  3. Adriana spune:

    La multi ani, Clari!!!!!!!!!!!!! Sa ai si tu parte de toate ingredientele de mai sus si numai de bine.
    Te pup dulce,
    Adriana

  4. to-morrow spune:

    La multi ani! Sa iti fie mereu sufletul vesel si sa fii inconjurata de prieteni!

  5. Vaca Verde spune:

    la multi ani, sa ne vedem sanatoase in 2010! ti pup!🙂

  6. cecilia spune:

    La Multi Ani Clarisa!
    2010 sa-ti aduca sanatate,oameni minunati, intamplari pozitive,prosperitate si zambete…ai observat ca daca in jur ai numai zambete totul e super?
    Viata e minunata si din tot sufletul iti urez toate cele bune
    cu drag
    cecilia

  7. Rodica spune:

    La multi ani!Improvizeaza cu succes!
    >:D<

  8. coreamor spune:

    multumesc, multumesc, va imbratisez pe toti laolalta!🙂

  9. LiaLia spune:

    La mulți și frumoși și fericiți ani, Clarisa! Pupez cu drag!

  10. Lady Io spune:

    La multi ani! Asa cum zici si tu, cu sanatate, dragoste si un pic de noroc🙂

  11. rontziki spune:

    La Mulţi Ani! Un 2010 Minunat, cu combinaţii de culori la fel de frumoase!!! Te pup

  12. Belle de Jour spune:

    an 2010 foaaaaaaaaaarte bun
    si multa inspiratie
    si multa faima
    si ce mai vrei tu🙂

  13. alinadel spune:

    La multi ani!
    O sa te surprinda ce urmeaza sa iti spun… am visat cu tine azi-noapte, de fapt spre dimineata; e adevarat cu nu ne-am intalnit niciodata si cu toate astea am visat cu tine! problema e ca nu imi amintesc visul… daca imi amintesc ceva iti scriu🙂

    • coreamor spune:

      🙂 ma simt onorata, alina!🙂 m-au mai visat si alte persoane care nu ma cunosc personal. ba chiar m-au visat urat! chiar mi-ar placea sa-ti amintesti, sunt curioasa! sa aibe legatura cu prezenta ralucai acolo, aproape de tine? poate ca da.😉
      bu-huuu eu intru in capul oamenilor!!!!!!!!!🙂

  14. rayuela spune:

    La Multi Ani! Si un an nou plin de intamplari minunate! Am reusit sa citesc „Nici o privire” si vreau sa te felicit pentru traducerea excelenta. I-am facut si o recenzie pe blog🙂

    • coreamor spune:

      multumesc mult, @rayuela!🙂 in plus, complimentul vine din partea cuiva care a studiat (sau studiaza) portugheza… ma bucur tare ca ti-a placut. iar recenzia ta e foarte frumoasa si cu suflet. multumesc! la multi ani!

Lasă un răspuns

