leapsa cu nasul pe sus

Asta mi-a propus Claudiu, aproape obligându-ma🙂 . Intrebarea incuietoare era urmatoarea:

Vi s-a intimplat sa recititi/revedeti/reascultati o postare de anul asta si sa ziceti: „Hai sa-mi bag picioarele! Ce bun(a) sint!”

Si mai zice sa dau exemplu de diamante de rubine din arhiva blogului. Ei, leapsa lui Claudiu ne pune intr-o situatie delicata: de obicei, genul de intrebare de mai sus se pune in adancul creierasului nostru, de obicei, adica asa functioneaza cu mine. Daca am vreodata impresia ca am facut ceva bine sau frumos, rar dau glas impresiei, caci mi se pare ca e de prost gust sa ma laud singura. Sa smulg subtil laudele din gura altora da, mai merge,🙂, asta pot sa fac, dar sa ma laud asa… in gura mare, nu stiu zau…

Deci cum sa raspund la leapsa si sa-mi fie si usor? Nu stiu. Sa zicem ca, dintre toate posturile de anul asta, pe unele le-as reciti, iar la altele as adormi instant. Sa merg dupa criteriul asta. Desi risc sa cititi ceea ce consider eu „bun” si sa clatinati dezamagiti din cap: „asta e bun??? saraca…”

Sa nu ma lungesc prea mult ca ma apuca anul nou: castigatoarele la puncte (negre) sunt: Metafore (aici m-am amuzat teribil, caci nu faceam metafore, ci chiar vorbeam serios; faceam un tratament cu iod radioactiv care ii punea in pericol pe cei din jurul meu, de fapt am stat izolata vreo 3 zile)  Pantofii albastri (de postul asta v-ati saturat deja)   LUnar (hm, nu stiu ce mi-a venit) Picturi rupestre (merge…) si, cu toata modestia va spun, sunt mult mai multe🙂

Stiu ca n-o sa va apucati sa reciti posturile acelea dar ce sa fac, leapsa m-a silit… Pasez leapsa doritorilor sa se laude😉

5 thoughts on “leapsa cu nasul pe sus

  1. claudiu spune:

    Multumesc frumos🙂

    Super faine.
    Cea cu Metamorfoze a fost tare😀.
    Mie mi-a placut mult poza aceea cu paharele pe masa, la mare, in apus🙂. Era sarbatoare ceva.

  2. Rodica spune:

    Hmmm,pantofii aia bleu i-as asorta cu o plimbare pe faleza!Cum ma bronzez pe masura asteptarilor,sigur mi se potriveau.Deci licitez pt ei!:P

  3. coreamor spune:

    claudiu, la Metamorfoza si mai tare a fost cum ai descoperit tu ca ma transformasem in tarantula!!!!!!!!!!!!!!!!
    rodica: ca bine zici. pacat ca poza nu imi apartine (nici pantofii), e de pe internet ups!

  4. rontziki spune:

    Foarte faine postările! Şi foarte bună iniţiativa de a le readuce în atenţie, mai ales că multe sunt scrise când încă nu-ţi ştiam blogul şi na, încă nu am apucat să-l parcurg pe tot🙂
    Focul din Picturi rupestre m-a dat gata😉

  5. coreamor spune:

    iti multumesc…adevarul e ca pentru a onora leapsa, nu am avut timp sa parcurg inapoi tot blogul meu, eram cam pe fuga, asa ca nu am facut „sapaturi” decat pana prin mai, parca… asa, ca un mic bilant, am ajuns la concluzia ca am devenit mai lenesa, atat cu scrisul, cat si cu bijuteritul. la inceputul anului aratam ceva nou tot timpul, eram mai inspirata in toate cele. acum insa nu ca as fi obosit, insa ma resimt dupa ultimele luni care mi-au adus tristeti. m-am „pleostit” putin.
    check this (uite ce bine dispusa eram🙂 ) https://coryamor.wordpress.com/2009/03/04/alien/

Lasă un răspuns

