pranz cu doamne

S-a mai dus un „ladies’ luncheon”, un pranz de caritate asemanator cu cel la care am participat luna trecuta, cu o multime de doamne straineze, puse pe facut acte de caritate (citeste „puse pe mancat si baut in restaurante chic”).

Am fost tot cu Raluca, iar locul era superb: un restaurant-gradina, care vara trebuie sa fie un paradis. Nu m-am abtinut de la poze, evident, lasand-o pe Raluca sa vanda pandantive, bratari si inele in locul meu🙂.

Mi s-a parut interesant faptul ca, ori de cate ori de „agatam” cate ceva de gat sau pe deget, aceste podoabe starneau imediat interesul, apoi cererea, urmata de vanzare (consum).🙂 Oare cum functioneaza chestia asta? Te uiti la un pandantiv pus pe o masa si… pare OK, il vezi insa pus la gatul unei alte femei, si deja IL VREI. Interesante fapturi, femeile…🙂

Dupa ce ne-am socializat vanzand (o doamna englezoaica, din categoria „stupid people”, a aflat ca suntem romance si ne-a intrebat direct si foarte „simpatic”: „si cum ati ajuns aici?” sau „ce cautati aici?”, intr-o traducere mai rauvoitoare), ne-am socializat pranzind si primindu-i pe Mos Craciun (care avea cizme cu tocuri inalte, nu stiu de ce🙂 ) si pe ren (care m-a amuzat teribil).

Ziua a avut mai multe peripetii care ar merita povestite, dar acum ma duc sa ma refac. Oboseste, „caritatea” asta…

12 thoughts on “pranz cu doamne

  1. Rodica spune:

    Si ce i-ai spus dnei binevoitoare?
    Asa distractii zic si eu,cu sau fara Craciunita cu tocuri si doamne-reni cu nas rosu!

    • coreamor spune:

      sa fiu sincera, mi-am oprit un raspuns obraznic, à la clarisa (trebuia sa-i raspund ca am intrat prin efractie, cum intra romanii de obicei, sau ca am ajuns pe poarta sau cu masina), si am dat raspunsul corect: prietena mea e membra!🙂

  2. tetris spune:

    Mosul are tocuri pt ca si-a fiert cizmele normale cand a cazut in ciorba. Iti amintesti?
    Mie mi se intampla des sa nu-mi placa ceva cand sta inert, pe undeva, si sa-mi placa foarte mult cand il vad purtat de cineva. Si binenteles, sa vreau si eu😀.

  3. r spune:

    asa asa, ce bine ca unii muncesc si altii au timp sa admire…. :p

  4. r spune:

    haha, lasa-ma sa ma simt importanta🙂 placerea a fost a mea, sa stii🙂

  5. literelibere spune:

    pranz de caritate? interesant ca mai sunt oameni care se gandesc la caritate…stiu, vin sarbatorile, dar sper ca actele de caritate nu se fac doar de Craciun🙂.
    eu sunt in Bucuresti acum si aici a nins la greu. unde se intampla evenimentul tau de vad atata verdeata?

  6. coreamor spune:

    @r: esti importanta…
    @litere libere: se fac in fiecare luna aceste intalniri, iar ce se strange ajunge la orfelinate. evenimentul se petrece in algarve, sudul portugaliei, unde ieri a fost o zi superba, iar azi ploua ca-n bacovia…

  7. alinadel spune:

    ce fain !!! ma primiti si pe mine in club?

  8. coreamor spune:

    Alina, te primim daca aduci niste sapunele minunate cu tine😉🙂

  9. alinadel spune:

    Se poate? Fara ele nu vin!🙂

Lasă un răspuns

