ninge sfant?


Ninge fara mila, cu vinovatie

Ca o inculpare, ca un martor mut.

Ninge ca o nunta, ninge si sfasie,

Se faramiteaza ultimul salut.
Vai de noi femeie, ninge-a despartire,

Vom pleca departe unde-avem de mers.

Ninge sa desparta gheata si iubire,

Oarbe felinare trec spre Univers.
Ninge sfant si pagan,

Numai ochii ne raman,

Despartirea s-o mai vada.

Ca in rest, noi ne-am stins

Si-am ajuns de-atata nins

Niste oameni de zapada.
Ninge peste buze, ninge peste pleoape,

Ninge peste ingeri, ninge peste vai.

Ninge peste clopot, ninge peste ape,

Ninge incredibil peste ochii tai.
Ninge ca-n Esenin si-n poema rusa,

Ninge fantomatic si bacovian.

Ninge ca sunt rece, ninge ca esti dusa,

Ninge ca la moartea ultimului an.
Ninge sfant si pagan,

Numai ochii ne raman,

Despartirea s-o mai vada.

Ca in rest, noi ne-am stins

Si-am ajuns de-atata nins

Niste oameni de zapada.



5 thoughts on “ninge sfant?

  1. Vaca Verde spune:

    cat de frumos e ingerasul de pe bratara!!! picteaza-mi si mie unul pe o bucatica de… orice, sa il port la gat. te roooog, se poate?🙂

    • coreamor spune:

      vai doamna, cum sa nu se poata? sa-mi spui numai pe ce il vrei (culoare) si… aveam deja un colier cu ingerasi, dar l-am trimis in romania fara sa-i fac poza, sau i-am facut dar nu o gasesc… dar exista!🙂

  2. Adriana spune:

    Frumos, feeric!!! Cantecul m-a facut sa ma gandesc „acasa”, la Craciunul nostru, cu colinde, miros de cozonaci si prajituri in casa, la caldurica impreuna cu cei dragi, in timp ce afara ninge viscolit… Superba bratara, ca de obicei!🙂

  3. vulpitzaaa spune:

    Foarte frumos :X
    Ninge peste ingeri, 😛 frumos spus , si melodia este foarte frumoasa .

  4. coreamor spune:

    tot acasa ma gandesc si eu, acum…😦

Lasă un răspuns

