somnoroase ramurele

Dupa bratara „Radacini”, va prezint bratara din seria „Somnoroase ramurele”🙂. Din lemn.

V-am aratat deci ramurelele, raman de alta data pasarelele… lele…

Informatie tehnica: bratara are 7 cm diametru (da, e maricica) si e usurica si sprintara🙂

V-am mai zis de reduceri? Cred ca da. Vai, am uitat sa va spun ca nu am modificat preturile de la piesele cu reducere, le-am lasat pe cele originale, deci daca va doriti ceva, luati mintenas o hartie si un creion sau un calculator si calculati pretul cu reducere.🙂 Sau intrebati-ma pe mineeee:mrgreen:

11 thoughts on “somnoroase ramurele

  1. DIANA spune:

    absolut superba, iti vine sa o mananci! cum de faci lucruri asa simple si iti ies asa fermecate???

  2. coreamor spune:

    bine ai venit, Diana! iti multumesc! de fermecate nu stiu daca sunt lucrusoarele mele, dar simple stiu sigur ca da😉

  3. rontziki spune:

    mă înnebuneşti cu culorile!!! asta şi pentru că deja sunt eu pasionată de combinaţiile de culori, nu am nici un fel de îndemânare, nu mă pricep la desen sau la altceva care ar putea avea legătură cu combinarea culorilor, dar mă fascinează🙂 Iar felul în care le combini tu mă lasă cu gura căscată!
    PS te-am întrebat cumva ce zodie eşti?

  4. rontziki spune:

    Hm…păi din cauza chestiunii acesteia cu culorile, mă gândisem că ai fi balanţă…evident, poate mă înşel şi atunci aş mai licita pentru vărsător sau peşti…ia să vedem, mă apuc de ghicit în zodii? :))

  5. Adriana spune:

    Chiar superba!!! Sa stii ca imi plac foarte mult noile tale creatii… nu ca nu le-as fi apreciat si pe cele de pana acum dar, dupa cum zic si celelalte admiratoare ale bijuteriilor facute de manutele tale, reusesti mereu sa surprinzi cu ceva nou, proaspat, elegant si cu mult bun gust…🙂 Pupici

Lasă un răspuns

