luna cadourilor sau reduceri la coryamor

Va mai amintiti? „Decembrie, luna cadourilor!”. Anii ´80, un inceput de consumism in perioada Craciunului, reclamele acelea prafuite la radio si televizor, cu vocea aceea monotona si fals dulceaga.

Mi-am amintit de asta si mi-am mai amintit si ca toata lumea face reduceri in perioada dinaintea sarbatorilor. De ce n-as face si eu? – mi-am zis. Marturisesc ca nu ma gandisem la asta pana acum pur si simplu pentru ca nu mi-am adus aminte.

Asadar, LUNA CADOURILOR! Coryamor (adica eu🙂 ) va anunta ca in luna Decembrie aveti reducere de 40 % la toate piesele DIN STOCKUL AFLAT IN BUCURESTI (Se aud chiote de bucurie din partea voastra, sau asa mi se pare. S-ar putea sa fie numai zgomote de prin vecini…:mrgreen: )

(poza e imprumutata de aici)

Deci pofteste neamule la decembrie, luna cadourilor!🙂

gingãl bel gingãl bel….

3 thoughts on “luna cadourilor sau reduceri la coryamor

  1. jean-claude spune:

    Abia acum am apucat sa dau colierul de la tine. Deh, oameni moderni, ocupati😀.
    A fost foarte, foarte incintata de el🙂.

    Sar’naaa.

Lasă un răspuns

