radacini

In ultima vreme am un motiv decorativ preferat: cel de pe bratara din poza. Imi iese din mana fara sa vreau cand ma apuc de ceva, deci trebuie sa-l epuizez cat ma curand si cat mai frumos.

Simt ca se va dezvolta si se va transforma in altceva, stiu exact in ce, dar deocamdata e… o simpla radacina! Albastra. Turcoaz, zic unii.

Bratara din imagine e de lemn si are diametrul de 6,5 cm. Asa, ca sa stiti…

In ce anume credeti ca se va transforma radacina, in curand? (va dau timp de gandire, poate ghiciti). Incepe cu M!🙂

Good luck!

16 thoughts on “radacini

  1. Adriana spune:

    Superba bratara!!! E foarte frumoasa si de efect! Imi place radacina… chiar daca nu am idee in ce se va transforma… cu M… e un obiect sau o planta?
    Initial, pana sa vad litera M, m-am gandit la un pandantiv… Unul in forma radacinii de mai sus ar fi foare de efect si interesant, insolit dar poate greu de facut…
    Cu M… Nu ne dai un alt indiciu???🙂

  2. defythewind spune:

    Eu ma gandeam la fulgi…dar albastrul ala cu M ma duce cu gandul la mare. Iarna sta sa vina, dar eu tot la vara visez.

  3. coreamor spune:

    @adriana, e planta🙂
    @defythewind, ma bucur ca te fac sa visezi la vara si la mare🙂

  4. Adriana spune:

    Tinand cont de forma spinoasa, ar trebui sa fie o planta cu… spini…. nu? Maces???🙂

  5. coreamor spune:

    🙂 nope. e ceva magic!!!!

  6. Adriana spune:

    Ma gandeam eu ca e prea usor… Mmmmmm….😕 Ceva magic… Dar denumirea plantei esteia magice e in romana sau in alta limba, de exemplu, engleza??? Ma mai gandesc…. Revin…🙂

  7. Adriana spune:

    „plantei asteia”🙂🙂🙂

  8. coreamor spune:

    in romana, franceza, portugheza….🙂

  9. Adriana spune:

    In toate cu M??? Uite, acum mi-ai dat de lucru ca numai asta mi se invarte in cap… Dar seamana cu radacina de pe bratara? -)

  10. coreamor spune:

    da, doar e mai alungita si are forma de om : ) hai ca ti-am spus tot! haha nu pot tine un secret!

    • Adriana spune:

      Pai, dupa cat te-am descusut, nici nu era usor sa tii secretul…🙂🙂 E cumva Mandragora??? Mi-a venit ideea de cand ai zis ca e magica dar nu prea eram sigura… dupa descrierea ta de mai sus am devenit 85% sigura…😉

  11. coreamor spune:

    shhhhhttttt! ramane numai intre noi! sa vedem daca mai ghiceste cineva!🙂

  12. Rodica spune:

    Tu vezi acolo o radacina?Asta daca e copacul in mijloc.Stii ce vad eu?Vad o retea sangvina,care hraneste totul in jur,si se lateste.Dar avand in vedere ca Mandragora are efect halucinogen,merge descrierea….tot e radacina greu de gasit!:P

  13. Lady Io spune:

    E acelasi lucru cu matraguna?

Lasă un răspuns

