welcome to england

Am ajuns fara nici o dificultate pe taram englezesc, trepidam de nerabdare in avion, iar asteptarea nu mi-a fost inselata. Dar despre prietenii nostri de aici, mai tarziu…

In primul rand am observat o mare diferenta de lumina intre Algarve si Anglia, e incredibil cat soare lipseste aici… Am lasat Portugalia cu un soare stralucitor si am ajuns aici, la 5º Celsius, cu un cer ca plumbul care  se pare ca e normal. Ca prime impresii: imi plac casele foarte mult. Iar inauntru e cald si bine, iti vine sa nu mai iesi. Miamm…

Deci Algarve de sus

Si Birmingham de sus

E bine. Maine va povestesc.

9 thoughts on “welcome to england

  1. jean-claude spune:

    Promiti?
    Sintem cuminti si asteptam🙂

    Have fun, dear.

  2. Lady Io spune:

    Ce frumos!
    Eu am ajuns aseara in Bucuresti, din pacate nu am vazut mai nimic din avion – era intuneric si in plus nu am avut loc la geam😦

  3. Vaca Verde spune:

    ce frumooos! sa ne povestesti🙂

  4. Belle de Jour spune:

    deci ai ajuns pe la perfizii aceea !
    felicitari🙂
    brava!🙂
    povesti …waiting for🙂

  5. Rodica spune:

    Daca la tine miroase a prajeala solara,la englezi miroase a ceata…..deja simt nevoia unei batiste…Astept impresii!

  6. Adriana spune:

    Si eu care credeam ca nu voi avea vesti de la tine pana la intoarcere… Cand intru azi pe blog, vad ca deja ai postat 2 povesti!!! Bravos!!!
    Cat despre ploaia si ceata din Anglia, sa stii ca iarna in Milano uneori e foarte asemanatoare… De exemplu, de ieri tot ploua, si ploua si e frig, cerul gri… Dar saptamanile trecute am avut parte si de zile cu ceata… multa ceata. Si de multe ori imi spun ca asa trebuie sa fie si in Anglia, unde din pacate inca nu am ajuns…😦
    Dar acum esti tu acolo si ne povestesti fiecare zi din frumoasa ta exprienta.🙂 Multam frumos!
    Distractie placuta!
    Pupici
    PS: Ce ordonate sunt asezate casele din Birmingham!!! Imaginile astea din avion sunt impresionante!

  7. coreamor spune:

    🙂 adriana, ai observat exact ce era de observat in pozele facute din avion (si nu se vede prea bine in Algarve): in Portugalia casele sunt asezate haotic, raspandite pe camp, parca… aici sunt insa toate la fel si bine organizate. mde, nu pot toate popoarele sa fie la fel…

Lasă un răspuns

