the cross and the rings

V-am aratat deja coroana, azi va arat inelul. Inelele, de fapt. The crown and the ring(s). Plus o cruce… The crown, the cross and the rings. I-am luat pe cei de la Manowar!!!

Cel de mai jos e pe jumatate din lut, pe jumatate din plastic. Adica un fel de struto-camila. Asa struto-camilos fiind, are o stapana draguta si desteapta,  asa cum si merita.

Al doilea inel e unul deja „traditional”, asemanator cu cele mai vechi, din lut. Are  spirale de te pierzi in ele, daca nu esti atent/a.

PS: am fost interbata de ce am fost data disparuta, azi, iar raspunsul este simplu: aseara am poposit la o „cafea” (guinness 🙂 ) cu prieteni irlandezi, iar rezultatul a fost o zi de… oboseala, azi.

Am primit in dar si o frumoasa cruce – celtica – de argint de la acesti prieteni. In semn ca s-au gandit la mine cat timp am fost mmmm… avariata 🙂 Stiau ei ca eu iubesc simbolurile celtice!

Si muzica, atmosfera irlandeza…

10 gânduri despre „the cross and the rings

  1. Dina spune:

    am o celtică exact la fel, pe care am primit-o de la un prieten din Finlanda. Mi-ai amintit de ea și o să o port azi.

  2. Vaca Verde spune:

    aii, ce frumoasa e! si inelele imi plac, am o fixatie cu culorile astea…
    cat despre chestiile celtice… o sa vezi tu, am o surpriza „in lucru” pt tine 😛

  3. coreamor spune:

    @vv surpriza????? ce, ce??
    @dina, ma bucur…

  4. Vaca Verde spune:

    hihi, o sa vezi… 🙂

  5. aaa spune:

    aha! stiam eu! portocaliu! esti cu aia! da! da!
    :-p.

    Scuze. Uneori ma apuca… =))))))

  6. jean-claude spune:

    aoleo… stai, eu eram 🙂

    da’ de apucat… tot m-apuca =)))

  7. coreamor spune:

    @j-c, da, sunt cu aia! dar cu care???? aia e intrebarea… de fapt da, sunt cu portocalii, cu aia sunt…

  8. r spune:

    si eu :-)) asta e limpede,nu?
    cum vad portocaliu cum imi trebuie 😀

  9. coreamor spune:

    daaa de tine stiam! 🙂

Lasă un răspuns

