coroana

De multe ori, cand lucrez la bijuuri, nu am nici cea mai vaga idee despre ce am sa fac. Pur si simplu incep sa ma joc, iar jocul ma duce spre o tema sau alta. Fara stress, fara planuri, manata numai de cheful din momentul respectiv. Mai tarziu incerc sa copiez ceva facut de mine si nici macar nu ma mai mir ca nu imi amintesc cum am facut respectivul obiect! Poate ca dormeam, poate eram atenta la muzica, iar degetele si-au facut de cap, poate ca pur si simplu am uitat.

De ce va povestesc toate acestea? Pentru ca medalionul din poza de mai jos asa s-a nascut. Sarma n-a vrut sa faca ce ii ceream eu, s-a curbat in loc sa se indoaie cuminte, si asa mi-a venit ideea.

Medalionul are deja stapana, a gasit-o la Charity Luncheon, si de vreo 3 zile dau tarcoale unei pietre turcoaz, in ideea sa mai fac unul, la fel, pentru altcineva, care si-l doreste. Nu am insa nici strop de vointa, ma uit la piatra, iar dupa aceea trec la altceva, fac ceva nou. Am sa mai incerc, totusi… poate, cine stie?… reusesc!🙂

Iar acum, pentru cine are curaj, The crown and the ring (da, imi plac si „metalele”, asta e). Coroana si inelul, cu turcoaze sau fara…🙂

3 thoughts on “coroana

  1. Vaca Verde spune:

    foarte bune metalele, iar pandantul e incredibi de frumos! cred ca e ceea ce numesc eu simplu si complicat in acelasi timp🙂

Lasă un răspuns

