charity luncheon

Ei bine, a sosit vremea sa ma „integrez” (??) si eu grupului de doamne respectabile care se reunesc, lunar, pentru a discuta, manca si strange bani pentru orfelinate. Raluca e membra a acestui grup, e cea mai tanara membra, daca nu ma insel, si unica romanca, bineinteles… Azi m-a dus si pe mine acolo, iar eu am luat-o pe Jenny, simpatica mea amica englezoiaca. Ladies’ day.

Pe langa pranz in sine, tombola, discursul despre intinerire (asta a fost punctul culminant, alaturi de coada imensa la desert, la care am renuntat sa particip, ratand astfel mousse de ciocolata si dom rodrigo, dulcele tipic din Algarve, cica), s-au si inchiriat masute pe care se puteau vinde chestii. Evident, m-am evidentiat cu bijuurile mele, azi fiind prima oara cand le arat in public in felul acesta (gen „targ”). Fetele m-au ajutat cu mult spor, iar rezultatul a fost un succes. Inelele au atras mai putin (doamnele englezoaice au considerat ca toate erau mari sau ca dumnealor aveau degete groase🙂 ), insa colierele de lemn au placut. Chiar si cerceii.

In plus, sotul Ralucai mi-a scris (cu mana lui) niste etichete minunate, pe care le-am atarnat de piese. Multumesc, A. !

Pe scurt, ne-am distrat si am „produs” intr-o singura zi.

Dupa pranz, ne-am deplasat in gradina fermecata la inca o cafea, la palavrageala si la jucat cu cateii simpatici de la R. de acasa.

Asta pana ne-a gonit frigul pe la casele noastre…

Mai vreau!!!! Mai mergem si in decembrie!

6 thoughts on “charity luncheon

  1. Rodica spune:

    hmmm,tare frumos,de la colier-la intalnire-la gradina Ralucai-la momente…
    Vezi ca ai o leapsa la mine,de ai timp si placere…Noapte frumoasa!

  2. Andreea spune:

    Felicitari pentru primul „targ”😛

  3. coreamor spune:

    multumesc, Rodica, multumesc, Andreea!

  4. r spune:

    ce fete fericite🙂
    FELICITARI! X
    ah dar cine a facut poza cu tine nu a stiut sa focalizeze? sunt complet dezamgita😀

  5. Belle de Jour spune:

    🙂
    Felicitari pentru socializare si primul targ
    la …mai multe🙂

Lasă un răspuns

