R. si gradina fermecata

Am petrecut o dupa-amiaza speciala, impreuna cu Raluca. Ladies’ day, ceva de genul asta… Ea a venit sa ma ia, dupa care m-a dus sa-mi arate casa ei, atelierul, magazinul cu nimicuri fermecatoare… Timpul s-a dilatat sau s-a contractat, nu am avut vreme sa-mi dau seama, insa sunt sigura ca si-a schimbat dimensiunile.

Am palavragit, am facut poze, am scotocit prin cartile din atelier, am fost la magazinas (unde am cumparat ceva ce imi trebuia pentru maine), am fost la o prajitura si o cafea cu lapte, iar am palavragit… Ce altceva sa iti doresti de la o dupa-amiaza de noiembrie, cu un apus superb, cu marea la vedere, in departare, pe sub palmieri imensi, printre plante cataratoare pline de flori…

Acolo, printre pomii aceia uriasi, in gradina fermecata, in liniste si pace, sta Raluca si picteaza, uneori, alteori viseaza doar, sau pur si simplu viseaza si picteaza in acelasi timp. In atelierul ei, carti si vase de lut, rame goale si panze, desene ale baietelului ei, vederea spre cactusi si yucca, o dezordine placuta.

Maine, va urma…

5 thoughts on “R. si gradina fermecata

  1. Adriana spune:

    Cu alte cuvinte, o zi perfecta!!! Pozele sunt superbe si gradina la fel; cu ajutorul lor si a cuvintelor tale, am petrecut o clipa fermecata alaturi de voi (desi nu o cunosc pe Raluca)… Sper ca intr-o buna zi sa putem petrece impreuna clipe la fel de linistite si fermecate…🙂 Te pup cu dor
    PS: Inca mai astept carticica…😦 Te anunt imediat ce ajunge in manutele mele…

  2. r spune:

    ah, am primit nume intreg in blogul tau :)) :p :X
    am avut emotii aseara dupa mesaj….asteptam dimineata….ma temeam ca ma voi vedea pictand broscute :))
    asa frumoase poze inca nu am vazut din gradina casei, colturi de atelier…..superbe poze!
    asa frumos m-ai povestit si mai ales ai povestit lady’s day incat mai vreau🙂 e plina de caldura, de frumusete…pozele sunt facute in momentul zilei preferat de mine….ce sa mai, esti o comoara pentru sufletul meu :X multumesc
    adriana, esti bine-venita oricand🙂

  3. Adriana spune:

    @r:
    Iti multumesc din suflet pentru invitatie, Raluca. Locuiesti, intr-adevar, intr-un loc fermecat care sunt sigura ca te si inspira in creatiile tale. Nu stiu cand voi reusi sa ajung pe acolo insa mi-ar face o deosebita placere.🙂
    @coryamor:
    Abia astept urmarea de maine…🙂

  4. Lady Io spune:

    Frumos! Frumoase locurile, frumosi si oamenii si lucrurile facute de ei🙂

  5. coreamor spune:

    ce sa mai zic??🙂 nu mai zic nimic. doar ma bucur!

Lasă un răspuns

