frig

Desi mi-as dori sa fie frig afara si sa zburde fulgii de zapada la fereastra, iata, nu e decat mohorat si sunt 22º C. Sta sa ploua, cred. Sau pare doar.

Sa va racesc putin cu colierul meu de lemn… Imbracati-va bine inainte sa  va uitati:

Azi ma intalnesc cu R., e „ziua noastra” adica ziua in care vom putea petrece impreuna mai mult de o ora-doua. Sper sa nu ne ploua… Cu putin noroc, am sa-i cunosc atelierul, un atelier adevarat, in care picteaza la sevalet si vrajeste culorile.

Mai tarziu va povestesc si va arat.😉

4 thoughts on “frig

  1. cris spune:

    imi place ca e alb albastru, dar nu de frig, ci de soare de Grecia:P

  2. rontziki spune:

    Vreau şi eu 22 de grade!!! Aş vrea eu vreo 30, de fapt, dar m-aş mulţumi cu orice peste 20 :))
    Foarte faine culori ai ales!
    Întotdeauna sunt în admiraţie totală când văd ce îndemânatici pot fi unii şi cum am eu impresia că am 2 mâini stângi :)))

  3. coreamor spune:

    rontziki, vrei sa iti trimit cateva grade la pachet de aici?🙂 cu drag!
    sa stii ca si eu tot doua maini stangi am cateodata, tot timpul imi scapa ceva din mana, imi tremura mana, ma lovesc, sparg… dar nu ma las!🙂

Lasă un răspuns

