dor de turcoaz

V-am spus ca fac coliere de lemn, nu v-am spus?🙂

Aseara am vorbit cu HoneyBunny, care mi-a adus aminte de turcoaz, si mi-am dat seama de demult nu mai facusem ceva in culoarea asta care mi-e tare draga. Asadar, m-am pus pe facut ghemulete turcoaz, impletite cu bile maron, de lemn vopsit cu manuta mea.

turcoaz-maron

Zilele astea, in afara de facut ghemulete, in afara de constatat cu amaraciune ca a venit frigul, noaptea, m-am si socializat destul de mult,  iar in curand am sa va arat si „rezultatele”, mai exact persoanele care au aparut mai nou in viata mea ca sa o faca mai senina.

In curand…

6 thoughts on “dor de turcoaz

  1. Adriana spune:

    Frumooos! Mi-a placut mult combinatia de maron cu turcoaz.🙂
    Imi pare bine ca ai cunoscut persoane noi care te binedispun si te fac sa te simti bine. Mi-ar fi placut sa ne putem intalni si noi la o cafea, sa contribui si eu un pic la seninatatea ta.🙂 Insa trebuie sa te pup de la distanta.

  2. Adriana spune:

    Multam frumos!!!🙂 Te pup

  3. to-morrow spune:

    Ai gasit niste bile care seamana cu bomboanele de ciocolata🙂
    Mi-ar placea sa faci si un sirag turcoaz plus ceva mai deschis la culoare (alb, crem sau o culoare calda).
    Zic eu, care sunt fan turcoaz🙂

  4. Lady Io spune:

    Imi place combinatia de culori🙂

Lasă un răspuns

