england, here I come…

Recunosc, piciorul meu inca nu a calcat pamant englezesc… insa aceasta situatie intolerabila trebuie sa ia sfarsit!🙂 Asadar, sunt in masura sa va anunt ca pe 28 ale lui noiembrie, in zori de zi (adica la 9 am :)) mr and mrs Lima vor zbura nerabdatori catre Birmingham. Stati, nu dati cu piatra, ca va explic: nu mergem in scopuri turistice (am auzit ca Birmingham nu are mai nimic de vazut), ci… prietenesti. Abia asteptam sa ne revedem prietenii buni cu care am petrecut vremuri bune in Algarve, Natalie

P1010009

si Gary

P1010018

Abia asteptam! Ne e cumplit de dor de ei, nimic nu s-a schimbat intre noi in ultimii doi ani care au trecut de cand s-au intors in Anglia.

Nu-mi pasa ca nu-i nimic de vizitat, am sa adulmec numai strazile englezesti, sa vad cum sunt, pub-urile (desi am o idee despre astea, trebuie sa fie asemanatoare cu cele din Irlanda), sunday diner, fish and chips (apropo, am gustat in Dublin si mi s-a parut dezgustator). Sunt obisnuita, de la distanta, cu toate acestea, caci foarte multi englezi locuiesc in Algarve si si-au adus si cultura cu ei. Insa abia astept sa vad la fata locului… Sunt pregatita sa infrunt si ploaia, chiar imi va prinde bine putina ploaie, caci aici tot timp frumos e, cu mult soare.

Iata si o muzichie, unul din preferatii lui Gary (el insusi muzician), Jamiroquai.

Deci Birmingham, here I coooome!🙂

10 thoughts on “england, here I come…

  1. Belle de Jour spune:

    🙂
    are sa iti placa
    distractie placuta🙂
    sa povestesti ce si cum …🙂
    sa nu ploua si atat!🙂

  2. coreamor spune:

    mai e pana ma duc, insa ma gandeam sa va anunt din vreme!🙂
    multam!

  3. Rodica spune:

    Drum bun!Mie mi-a placut intotdeauna Marea Britanie,as fi dorit sa studiez la una din universitatile lor,sa intru in campus iar timpul sa se opreasca…asa imi place,timpuri noi cu aer de sec.XV.

    • coreamor spune:

      rodica, niciodata nu e prea tarziu…
      defythewind, uitasem ca si tu ai trecut pe acolo🙂 ce tablouri sunt acelea doua? haha trebuie sa gasesc ceva interesant, nu se poate!
      adriana, stam 5 zile. nu cred ca mergem la londra, prietenii nostri nu pot pleca, as fi vrut sa mergem impreuna. ramane pe alta data, caci vreau sa gust londra in tihna😉

  4. defythewind spune:

    Drum bun si distractie placuta, iti urez de pe acum. Cred ca iti va placea Birmingham. Mi s-a parut destul de linistit. As vrea sa iti pot spune vreun loc pe care nu trebuie sa il ratezi, dar in afara de vreo doua tablouri in galeriile de arta, nu-mi trece nimic prin cap. Poate reusesti sa ii descoperi latura interesanta.

    De-abia astept sa vad pozele.😉

  5. Adriana spune:

    Wow!!! Te invidiez. Am studiat limba si cultura acestei tari atata amar de vreme si nu am avut niciodata ocazia sa-i calc pamantul. Bravo! Bine faceti! Cat despre Birmingham, Marco a fost exact acolo 2 zile in interes de serviciu acum vreo 3 ani; intr-un timp asa de scurt nu a avut timp sa viziteze nimic, insa a ramas placut impresionat de ceea ce a vazut, desi putin. Cat stati pe acolo? Poate ca veti avea ocazia sa dati si o fuga pana la Londra.🙂 Astept cu mare nerabdare povesti si poze (cat mai multe). Drum bun! Dar mai e pana atunci…🙂

  6. to-morrow spune:

    Uaaau, ce minunatie te asteapta la sfarsitul lui noiembrie! Pai meriti o mica vacanta, dupa munca la roman – sa stii ca l-am cumparat si am inceput sa il citesc. Dovada ca l-ai tradus excelent: il citesti ca si cum ar fi fost scris initial in limba romana. Invizibilitatea traducatorului, asadar. Ai facut o munca perfecta!

  7. coreamor spune:

    to-morrow, nici nu stii cat ma bucura cuvintele tale!
    dar sa mai asteptam, abia ai inceput sa-l citesti😉🙂

  8. to-morrow spune:

    Sigur ca abia am inceput sa o citesc, dar poti afla dintr-o inghitutura ca o mancare este gustoasa; asa functioneaza si in privinta cartilor, zic eu🙂

  9. coreamor spune:

    excelent raspuns! multumesc!

Lasă un răspuns

