leapsa „cor”

Am primit de la Bucurestiul de vis o leapsa, pe care o voi onora, mai ales ca e vorba de culoarea mea preferata, rosu.

Iata cum suna leapsa:

Pasul 1. Se aleg obiectele din casă de culoarea indicata şi se face o listă a lor.
Pasul 2. Este scris un text nu prea stufos legat de unul dintre obiectele respective – textul poate să fie si-n versuri pentru cine are inspiratie. Acest text se postează pe blogul personal împreună cu o fotografie a unui obiect colorat din lista de la pasul 1.
Pasul 3. Leapşa fiind colorată cea/cel care dă leapşa mai departe poate schimba sau nu culoarea în cauză. Singura limitare este să menţină condiţiile de la punctele 1 şi 2 .Mai adăug că leapşa este data mai departe cu o singură culoare.
Pasul 4. Se dă „leapşa” mai departe.

P1010008

Asa. Nu am sa fac o lista cu toate obiectele rosii din casa, pentru ca nu vreau sa-mi petrec restul noptii in fata calculatorului, insa aici, in camera asta, am chiar in fata ochilor elefantelul de mai sus, imi vegheaza vesnic calculatorul si isi schimba dispozitia in functie de dispozitia mea. Cand eu sunt bine dispusa, arata ca mai sus, cand eu sunt trista, el arata cam asa:

P1010003

P1010007

Cam asa arat si eu cand sunt descurajata… dar vorbeam de obiecte rosii. In camera mai am o borseta cu farduri si prostii rosie, un capsator, doua dictionare portugheza-franceza, un pix, bluza cu care sunt imbracata si un rucsac rosior…

Elefantelul imi e foarte drag si stie sa se dea in elastic, daca il tragi de picioarele de tintar sare in sus si in jos, fluturandu-si urechile respectabile. Nu sunt neaparat genul care sa aibe mutunachi in casa, imi plac ,dar incerc sa le dau copiilor ca sa ma desprind de ei (de mutunachi).  Pe acesta insa EU l-am cumparat, m-am inamorat de fata lui cu ochisori isteti si de urechile mobile… Sa nu prind vreun copil ca pune mana pe el ca……..

Asa. Acum pasul nr 4: leapsa se transmite cui isi doreste, iar culoarea e CARAMIZIU. Ha!

4 thoughts on “leapsa „cor”

  1. Belle de Jour spune:

    🙂
    leapsa colorata umbla vad si eu pe undeva prin Lusitania🙂
    n’o iau ca am ….facut-o 😀
    ms de mutunachi/elefant🙂

  2. coreamor spune:

    🙂 mutunachi rulz (asa se zice in romania, nu? rulz)🙂

  3. Lady Io spune:

    Are o fata adorabila elefantelul🙂

Lasă un răspuns

