cimitirul de piane

V-am avertizat deja ca rup legatura cu cartea Nici o privire. Am facut-o deja si abia astept sa plonjez intr-un nou univers: Cimitirul de piane, un roman mai complex, polifonic, complet.

Desi zilele astea nu-mi merg toate ca pe roate, ma agat si eu de vestile bune ca de baloane de oxigen.

Peixoto mi-a scris ca s-a simtit nemaipomenit la Bucuresti, a fost un succes pe toate planurile si e foarte incantat. La succesul acesta ati participat si voi,  cei care cititi aceste randuri si v-ati dus sa il vedeti, sa ii puneti intrebari sau sa cumparati/cititi cartea.

jlp

Azi pleaca in Brazilia🙂 Stau si ma intreb, oare cand mai scrie? In avion? Chiar, am sa-l intreb cu proxima ocazie.

Acum – la treaba!

15 thoughts on “cimitirul de piane

  1. Adriana spune:

    Bravo, Clari! Spor la treaba!
    Sper ca nu ai probleme grave… M-ai ingrijorat cu tonul un pic cam… „down”.
    Imi pare bine ca lui Peixoto i-a placut atat de mult la Bucuresti si imi pare rau ca iar am ratat un eveniment. Cred ca ar trebui sa consult agenda culturala a Bucurestiului inainte de a-mi cumpara biletul de avion.😉
    Te pupic

  2. literelibere spune:

    da, auzisem si eu ca Peixoto participase la Festivalului International de Literatura Bucuresti. Poliromul parca l-a publicat la noi. n-am citit inca nimic din el. sper sa-l gasesc prin librarii. la noi sau aiurea.

  3. Vaca Verde spune:

    tre sa ma tarasc la librarie si sa imi iau cartea. carte pe care te pun sa dai cu subsemnatul cu proxima ocazie😉 succes cu noua provocare!

  4. rayuela spune:

    oricum aveam de gand sa cumpar cartea lui peixoto (sunt o fana a lit portugheze si a portugaliei), dar acum ca ti-am desc blogul si am aflat si ca tu esti traducatoarea, o s-o fac cu si mai multa placere. bafta cu noua carte.🙂

    • coreamor spune:

      multumesc frumos! clubul „fanilor” portugaliei e foarte, foarte mare, se pare… descopar din ce in ce mai multi si bine informati… o sa-ti placa peixoto.🙂 astept pareri.

  5. rontziki spune:

    Mi-am luat şi eu cartea şi de-abia aştept s-o citesc🙂 Termin ce citesc acum şi apoi direct Peixoto, mai ales dacă e deja în pregătire alta🙂

  6. Vaca Verde spune:

    hi hi, mi-ai pastrat cumva o carte cu autograf?🙂 si posta si libraria sunt departe, asa ca…🙂

  7. coreamor spune:

    @rontziki, iti multumesc! ma bucur tare ca ti-a placut cartea si ai scris frumos despre ea… nu-i asa ca te urmareste si dupa ce o termini?

  8. rontziki spune:

    Da, te urmăreşte după ce o termini şi mie ăsta mi se pare chiar un barometru, ca să zic aşa, pentru cărţile cu adevărat bune…cel puţin în ce mă priveşte, când citesc o carte care îmi place şi pe care, mai mult, o simt, impresiile, senzaţiile şi chiar cuvinte din carte mă urmăresc🙂

  9. […] Rememorându-mi impresiile din timpul lecturii şi citind ce am scris aici, cred că este o carte care nu numai se citeşte, ca orice carte, trecând-o prin filtrul minţii, ci şi o carte care se simte şi  abia o aştept  pe următoarea. […]

Lasă un răspuns

