tavira in imagini

Duminica dupa-amiaza. In loc de leneveala pe acasa – mini-excursie la 60 km de Albufeira, pentru a revedea Tavira, fermecator orasel aflat pe malul raului Gilão si foarte aproape de mare (si de Spania, printre altele). A fost o vizita destul de scurta, caci mai intai am trecut pe la alt loc, pe care o sa vi-l arat in curand (Pego do Inferno). Asadar, cand am ajuns in Tavira, dupa-amiaza murea, desi era inca devreme… Mda, a venit toamna.

P1010027

P1010018

P1010029

P1010019

P1010025

P1010034

7 gânduri despre „tavira in imagini

  1. Adriana spune:

    Wow!!! Nu cunosteam Tavira (de fapt, nu cunosc deloc sudul Portugaliei 😦 )… Este intr-adevar un orasel incantator, ca de altfel intreaga Portugaliei. Nu a existat loc in care am fost si sa nu-mi fi placut. 🙂

  2. Belle de Jour spune:

    ohh
    nu stiu locatia
    wow
    🙂
    ms de sharuiala cu noi
    🙂
    si de „communitas” / punere in comun
    🙂

  3. Rodica spune:

    fiecare zana are taramul ei de vis….

  4. Lady Io spune:

    Ce culori frumoase de toamna!

  5. Dragos Voicu spune:

    Salutare! Intr-adevar, frumoasa Portugalia asta. Si scriitorii pe masura. Mi-am luat „Nici o privire”….imi place la nebunie…E foarte tare! Felicitari pentru traducere!

  6. Dragos Voicu spune:

    Si daca ma crezi, intr-o seara, din anumite motive nu aveam in camera decat lumina de la Tv si nici nu puteam sa ies…Am citit vreo 30 min la lumina Tv-ului, pur si simplu cartea e fascinanta! Scuze ca nu e in topic subiectul, dar nu m-am putut abtine si, in fond, e tot despre Portocalia ta :). Si inca o data imi vine sa te pup pentru traducere!

  7. coreamor spune:

    va pup pe toti! sunt tare bucuroasa ca treceti pe la mine cu vorbe bune!!!! ma ungeti la inimioara!
    dragos, motivul care te tinea la lumina tv-ului incepe cu T? 🙂 de la terorist? de la (micul) tiran? 🙂 ma bucur ca-ti place, complimentul din partea unui scriitor talentat ca tine valoreaza aur 😉 si stiu ca esti sincer! merci mult!

Lasă un răspuns

