cheama lupii

Noaptea vrajitoarelor, ziua sfintilor, ziua mortilor, cine le mai stie?

Anul trecut faceam in cinstea acestei zile un inel cu paianjen 🙂, insa anul aceasta nu am reusit sa fiu prea morbida. E incredibil cat m-am schimbat in ultimii 10 ani… Dintr-o fiinta „saturniana”, vesnic suparata pe lume (teza mea de licenta a fost despre melancolie, caci ma obseda), razand numai cinic si gustand muzica morbida, m-am limpezit parca, „mercurul” mi s-a scurs incet-incet in pamant si m-am lasat cucerita de soare. Sunt absolut sigura ca schimbarea locului in care traiesc a avut influenta decisiva. Negrul din mine si de pe mine a inceput sa prinda nuante, care s-au deschis din ce in ce mai mult, apoi au iesit la iveala, cu greu, ca niste fluturi, culorile aprinse. Negreala inca mai e acolo, undeva, bine camuflata, asteapta sa isi arate coltii si chiar si-i arata din cand in cand, insa acum ii dau cu ciocanul peste colti, ca sa nu-i mai vad.

Nu am reusit sa citesc Antidot, desi imi placea scriitorul Peixoto. M-am simtit tarata intr-un hau unde, in urma cu n ani, m-as fi complacut, as fi gustat intunericul si suferinta. Am renuntat.

Azi insa nu (neaparat) despre asta vreau sa-mi amintesc. Adica da, de ce sa nu-mi amintesc? Are si partea intunecata a lumii farmecul ei. E noaptea mortilor si, pe langa o lumanare pe care o aprind pentru toti cei pe care i-am pierdut, pe langa faptul ca nu am chef de nici o petrecere stupida cu masti de vampirite si vrajitoare, ascult muzica. Ce-ar fi sa va fac cinste cu o melodie superba, portugheza (daca tot e duminica), pe care am gasit-o pe blogul Dinei? (careia ii multumesc). Nu ma satur sa o ascult, am incercat si celelalte melodii de pe album, insa tot asta e cea mai frumoasa. Da, e frumoasa.

8 thoughts on “cheama lupii

  1. Diana spune:

    auuuuuuuuuuu….😛

  2. Dina spune:

    🙂 mă bucur că ți-a plăcut.
    Și partea întunecată are lumina ei. Doar că e prinsă printre umbre, dar dacă o găsești, e mai frumoasă decât cea care vine direct.

  3. Dina spune:

    nu-ți place și Danca das ondas de la Ava Inferi? E altfel despre altceva, dar e frumoasă.

  4. Adriana spune:

    Superba!!! Multam frumos…
    Cat despre negreala, melancolie… bine ca te-ai eliberat de aceasta stare.🙂
    Viata asta e prea scurta ca sa trecem prin ea suparati pe lume… Nu am reusi sa ii gustam dulceata, ci numai amareala…

Lasă un răspuns

