punct si de la capat

A trecut si nebunia cu cartea (sau poate abia acum incepe, dar nu pentru mine), incep sa ma detasez si sa revin la locul meu,  la lucrul meu de zi cu zi, la inele si pandantive, la mine insami. Cred ca am ars pana la capat povestea asta cu Nici o privire, poveste care dureaza de patru ani, caci m-am apucat de tradus cartea din proprie initiativa si fara sa stiu daca avea sa foloseasca sau nu cuiva, intr-o buna zi. Pur si simplu din placere. E vremea sa-i dau drumul insa. Si asta fac.

Asadar, iata ce am facut aseara, in timp ce ma gandeam la cele de mai sus. Cum demult nu am mai facut inele, caci noua mea (mica) obsesie o constituie colierele de lemn, iata inelul de… lemn, cu sarma si baza  care nu provoaca alergii.

woodandorange1

wood&orange

Colierul urmeaza aceeasi idee: imbinarea calda de culori, reflectarea moale a luminii, linistirea…

wood&orange

Punct si de la capat, deci.

8 thoughts on “punct si de la capat

  1. jean-claude spune:

    Io, daca ar fi fost sa fiu eu artistul, as fi pus punctul in inel.
    Cele trei punce din colier e clar ca buna ziua, striga pentru o continuare.
    Dar… cele doua puncte din inel e confuz… parol!
    A, sau nuuuu, staaaaai, sint doua puncte verticaalee, adica urmeaza o enumeraree…
    Greu, greu cu matematica asta😀.

  2. coreamor spune:

    ai inteles gresit. inelul reprezinta capatul, nu are nimic de-a face cu punctul. punctul l-am pus dupa carte, asa: nici o privire.
    si de aici, de la capat, incepe inelul.

    • to-morrow spune:

      Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la lansarea cartii. Observ ca aceste evenimente sunt puse la o ora la care – fatalitate! – eu ma aflu la serviciu. In schimb am citit ca Peixoto a spus ca vrea sa se mute pentru o luna in Romania, sa scrie o carte.
      Cu siguranta voi cumpara volumul, nu pot sa ratez o carte tradusa din pura placere🙂
      PS: buna idee cu lemnul pentru setul de toamna, arata foarte bine!

  3. coreamor spune:

    @to-morrow, ma simt onorata! lectura placuta! multumesc!

  4. iti multumim pentru intitativa traducerii! datorita tie, am descoperit in limba lui eminescu inca un autor excelent!

  5. gaboanta spune:

    Felicitari si dvs. Aveti un blog super. Vroiam sa va intreb daca ati intrat pe blogul meu pentru ca nu imi apare nimic la statistici si as vrea sa va mai intreb cum pot sa introduc un cod html in blog? Multumesc frumos.

    • coreamor spune:

      buna seara. sigur ca am intrat, am si citit, altfel nu puteam lasa comment. poate statisticile sunt intarziate… cat despre codul html, problema ma depaseste, sunt complet pe dinafara subiectului😦

Lasă un răspuns

