de inima albastra si neagra

Cum sunt intr-o dispozitie buna, nu am sa privesc latura albastra a inimii (stiti expresia „de inima albastra”) si nici nu am sa ma leg de partea neagra, nu am sa o comentez. Pur si simplu am sa va arat un colier, fara nici o simbolistica, simplu: colierul cu bile de lemn, inima de lemn si nuante sprintare de albastru.

blue and black2

Ce vedeti pe inima nu e o tumora albastra, ci un nasture pe care l-am primit de la o prietena si, fiind „fiu unic la parinti”, si-a gasit cu greu utilitatea. Dar si-a gasit-o.

Ati vazut deja mai sus cum imi sta mie cu colierul, acum va arat cum ii sta pomului…

blue and heart

…ii sta intr-o parte!!

Enjoy!

11 gânduri despre „de inima albastra si neagra

  1. defythewind spune:

    Imi place. Bilele seamana cu globul pamantesc, iar combinatia de culori…to die for!

  2. Adriana spune:

    Si mie imi place!!! Foarte reusit iar nasturele si-a gasit o utilitate de efect. 😉

  3. coreamor spune:

    doamnelor, aveti gusturi bune! 🙂 ma bucur sa aud.

  4. Belle de Jour spune:

    oh! mda ..k lumea combinatie
    deci raspunsul la tine este simplu: la fac de litere mare si tare exact in hot trona la lloc de cinste si era imposibil sa il ocolesti pe dansul afisul ce il anunta pe autorul respectiv
    si mie mi-a sarit in ochii obositi -era si pe dreapta si pe stanga dac stii holul mare de la litere de la univ de jos (ala mare) e un afis mare sa stii si colorat cu popza lui si cu prezentare …
    🙂
    asta era raspunsul
    🙂

  5. coryamor spune:

    aaa wow, uite ce mai aflu si eu… stiu holul, acolo mi-am facut veacul timp de… 5 ani 🙂 inseamna ca se va intalni si cu studentii de la portugheza, sau pur si simplu cu studentii. generatia tanara il adora aici!
    multumesc de informatie.

  6. acuarele spune:

    E foarte frumos!…

  7. Rodica spune:

    si sta intr-o parte…sub greutatea sentimentelor!!!!

  8. coryamor spune:

    daaaa, precum o salcie plangatoare! buna observatie, rodica! 🙂

Lasă un răspuns

