bem bom!

Duminica. Muzica. Doar v-am obisnuit.

Azi, nebunii frumosi ai rockului portughez. I-ati mai vazut, am mai pus melodia Dunas, preferata mea.Vocalistul si imaginea trupei se numeste Rui Reininho. Un tip cu o personalitatea de-a dreptul sarmanta…

Melodia de azi e de genul melodiilor in ritmul carora iti faci treburile si iti duci viata, linistitor. Eu una ma trezesc mergand pe ritmul unei muzici pe care o aud in cap, pe care o fredonez in gand. Adevarul fie spus, versiunea originala e mult mai rapida, e de dans, si a fost lansata de grupul Doce in 1982, melodia castigand Eurovision. Eu insa il prefer pe Rui Reininho si basta!

Uma da manhã!! Bem bom! Duas da manhã! ….

5 thoughts on “bem bom!

  1. Nic spune:

    pe când un Moonspell? Primele versuri pe care le-am învăţat în portugheză au fost de la Opiario(de Fernando Pessoa), recitate de nebunul de Fernando Ribeiro http://www.youtube.com/watch?v=59G3dYMaLL8 Îmi plac si acum

  2. coreamor spune:

    nu vreau sa alung fetele de pe blogul meu cu moonspell!🙂 e destul de hard! desi peixoto a facut impreuna cu ei proiectul acela, Antidot, si sunt prieteni, eu nu mai pot asculta chestii asa grele, imi readuc din trecut tristetile de la 20 de ani, disperarea, multe chestii negre de care am incercat sa scap ramanand in portugalia, unde e soare si e greu sa te gandesti la lucruri apasatoare.
    dar era stilul meu acum vreo 15 ani🙂

  3. coreamor spune:

    ah, asta cu opiumul e ok, Antidotul insa iti taie rasuflarea, te intoxica…

  4. Belle de Jour spune:

    hi!
    ce noutate!
    vezi..daca esti fixat in …alte timpuri…ca subsemnata..uiti de asa ceva
    ms de post🙂

  5. coreamor spune:

    lasa, tu nu te fixezi in alte timpuri, ci scoti ce e mai bun din ele si le aduci in prezent! am vazut eu…😉

Lasă un răspuns

