metafore

Sunt intr-o camera care e numai a mea dar care nu e a mea.

Sunt izolata, dar nu complet izolata de oameni…

Ma simt periculoasa, dar fara sa-mi treaca vreun gand periculos prin minte…

Daca as iesi de aici si as lua pe cineva in brate, ar insemna ca ii pot face rau. Nu e ciudat? Bine ca nu e ziua aceea, Free Hugs Day parca ii zicea🙂 ar fi amuzant. Sau nu.

Si totusi, sa nu va inchipuiti ca am ceva, vreo boala contagioasa, nu… Sunt perfect ok. E insa un aer de pericol in jurul meu, pe care nu pot sa vi-l explic. Sunt distrugatoare. Sarutul meu ucide.

Curge prin venele mele ceva greu, ca o otrava, care insa nu ma otraveste.

Si totusi sunt bine. Si scriu pe blog ciudatenii. Citesc Murakami si imi alearga otrava prin camera.

Aceasta nu e o ghicitoare, acestea sunt metafore. Orice asemanare cu realitate e orice, numai intamplatoare nu🙂

Ah, si nu am poze multumitoare… Nu va suparati voi dintr-atata…

14 thoughts on “metafore

  1. jean-claude spune:

    If you feel a sudden urge to scratch behind your ears and you find yourself using the hind leg… relax. And remember: it is only natural.

    Congratulations!
    You are now a tarantula!
    The transformation is complete.

  2. coryamor spune:

    thanx, u guessed! hahahaaaa (you weren’t supposed to guess at all).

  3. Vaca Verde spune:

    sa citesti „o picatua” de pe blogul meu🙂 a fost aleasa special pt tine. te pup!

  4. Belle de Jour spune:

    hmmm
    ai o „stare” si atat🙂
    trece..trece…
    cum e vremea la portugal? scuze de intrebare-aici e brusc cvasi iarna🙂

  5. defythewind spune:

    Credeam ca te-ai apucat de proza suprarealista.😛

  6. jean-claude spune:

    \
    Missis Tarantula, am ascultat la nesfirsit piesa asta.
    Tare! Nu stiam. Sar’na.

  7. […] nu ma lungesc prea mult ca ma apuca anul nou: castigatoarele la puncte (negre) sunt: Metafore (aici m-am amuzat teribil, caci nu faceam metafore, ci chiar vorbeam serios; faceam un tratament cu […]

Lasă un răspuns

