stare

Dincolo de faptul ca internetul imi merge acum ca o caruta trasa de un cal capricios si rapciugos (folosesc acum un pen de internet mobil care ma lasa balta din cinci in cinci minute) – eu fiind in Lisabona acum, nu acasa, dincolo de motivele care m-au adus (iar) aici, la capitala, (daca netul ma lasa, incerc sa) va prezint alt colier care mie imi este foarte, foarte drag. L-am facut intr-o seara cu pace si armonie, in timp ce ascultam Pro Fm clasic pe internet si ma gandeam cat de mult imi place combinatia intre culorile caramiziu, verde inchis, auriu, kaki, maron…

P1010020

Sper ca reusesc sa va transmit si voua din pacea din seara aceea, din acea stare frumoasa si intensa. Sper sa reusesc, altfel ce fac aici nu are prea mult rost.

8 thoughts on “stare

  1. Troscos spune:

    Culorile de pamant si cele de padure, cele mai frumoase din lume!

    Lumina calda din fotografie este extraordinara!

    D.

  2. Vaca Verde spune:

    fain tare, de toamna…
    uite, mai pe seara o sa fie ceva deosebit pe blogul meu (in ton cu starea mea de spirit) – sper sa te inspire! 🙂

  3. acuarele spune:

    Imi plac mult!… Merg de minune cu nuantele toamnei!

  4. r spune:

    🙂 liniste, am nevoie🙂 , ce bine ca poti sa scrii pe blog, ma gandesc la tine🙂

Lasă un răspuns

