pescarusul

Remake dupa un mare succes al Amaliei, in primele luni de la lansare m-a enervat, insa acum nu pot sa nu ii apreciez calitatea. A ajuns sa ma urmareasca, si ce fac eu cand ma urmareste un cantecel de nu mai scap de el? Il pun pe blog, ati ghicit.

Il dedic Pasarii Arc, victima si ea a aceleiasi mici obsesii (temporare).

Deci… proiectul Amália Hoje (Amália Azi) cu A Gaivota (Pescarusul)

Enjoy!

6 gânduri despre „pescarusul

  1. Lorena spune:

    Frumos din partea ta sa-l postezi … uite asa, din intamplare, am ajuns pe pagina ta si l-am ascultat si eu … e super!

  2. Belle de Jour spune:

    AHH
    o am avut-o de la beausergent
    e super, chiar e super-nu il stiam daca el nu mi-l indica si iata ca il regasesc la tine
    🙂
    cum e vremea prin portugal? sper ca nu va ploua in cca 10 zile de acu incolo ca ma suicid …pe bune
    🙂
    seara perfectissima

  3. Belle de Jour spune:

    🙂
    nu inca
    ….
    :))
    ms

  4. ataraxia spune:

    multumesc pentru dedicatie! am cdul in masina si cred ca deja am facut santzuri pe el de la atata ascultat 😀

Lasă un răspuns

