ploaie si margele

A plouat azi ca la munte, vara: o ploaie puternica, repezita, deasa, rece. Cum se intampla destul de rar sa ploua in Algarve, dupa cateva luni de soare constant, vad ploaia ca pe o binecuvantare. Stau pe veranda si ma uita sfintii uitandu-ma la perdeaua deasa de apa. E ca un fum… Incerc sa fac poze, iata ce-a iesit:

P1010089

P1010083

P1010084

P1010088

Au trecut vreo 15 minute de la ploaia din poze, iar in acest moment e un soare orbitor. Cine sa mai inteleaga vremea…

Cat n-am putut sa umblu pe afara mi-am facut de treaba intre calculator si masa cu bijuterii („atelierul”, pretios spus).

Am mai facut niste siraguri in diverse culori, cat ma mai tin bilele de lemn… si am actualizat pagina cu coliere si pandantive (iar!). Asa, ca sa stiti…

grena

12 thoughts on “ploaie si margele

  1. acuarele spune:

    Binecuvantata e ploaia!… Dar eu o prefer scurta, asa ca la tine!…😉
    Superbe margelele, si-mi place ca au marimi diferite… Deosebit de elegante.

  2. tetris spune:

    Ce frumos trebe sa fie sa stai pe veranda, sa vezi brazii aceia si ploaia …

    • coreamor spune:

      da, tetris, e superb. mai putin frumos e insa cand trebuie sa stergi de pe veranda urmele labelor cainelui care tocmai a alergat prin ploaie ca sa vina la tine… pe veranda🙂🙂🙂

  3. tetris spune:

    trebe sa te uiti in sus, la varfurile brazilor, la cer, la ploaie … atunci nu vezi nici un fel de urma. ce nu vezi, nu exista. ca la struti :))) deci am rezolvat problema😉

  4. tetris spune:

    Cu multa placere🙂
    Am oricand la indemana astfel de sfaturi
    Ai nevoie, spui😉

  5. r spune:

    ce frumos a aratat ploaia de pe veranda …..eu eram prin Loulé, fara umbrela😀, cu masina sensibila la ploaie…..am scapat🙂
    si ce margele faine….la cat mai multe, am planuri mari pentru noiembrie🙂 acum mi-a picat fisa ca vine si Craciunul…Algarve ladies, here we come🙂

  6. Miss Zebra spune:

    Ce frumos ploua si ce brazi frumosi! Pare un vis!
    Daca tragi linia si faci un bilant, placerea ploii pe brazi depaseste net neplacerea cu labele, asa ca ai iesit in castig! Ai profit, si inca.. neimpozabil!

  7. coreamor spune:

    haha sa stii! m-ai convins cu lipsa impozitelor!🙂🙂

Lasă un răspuns

