leapsa cu poveste

Am primit de la Belle de Jour o leapsa: trebuie sa pun o poveste pe blog. Zis si facut. Mai intai m-am gandit la Balanel si Miaunel ca sa radem, dar desenele acelea sunt atat de tembele, incat am renuntat.

Tot ca sa radem, revin cu acest filmulet (l-am mai pus o data parca, de Craciun, e gluma mea preferata de Craciun) cu cei 3 purcelusi si lupul cel rau, care are si morala, ca orice poveste: nu te lua dupa aparente, probabil asta e morala…

Deci: a fost o data ca niciodata o casa in care traiau trei purcelusi… intr-o zi…

Pasez leapsa cui vrea sa o primeasca.

25 de gânduri despre „leapsa cu poveste

  1. Belle de Jour spune:

    :))
    da da
    merci mult
    multumim…uitasem povestea
    🙂

  2. coreamor spune:

    ah, se vede ca nu ai vazut-o pana la sfarsit!!!!!!!!

  3. Lady Io spune:

    Nu stiu, eu ma simt legata sufleteste de Balanel. Prietenii stiu de ce 🙂

  4. Lady Io spune:

    Vaaai! Dupa aia m-am uitat si la filmulet.

  5. tetris spune:

    Ups! Inteleg ca de Craciun sa nu mai asteptam, ca asteptam degeaba? Pai si atunci ce motivatie mai avem ca sa fim cuminti tot anul?

  6. tetris spune:

    cum adica cine? eu! tot anul cuminte sunt!
    mare dreptate ai! s-a transformat mos craciun de-a lungul timpului, chiar radical 🙂 nu m-am gandit pana acum la asta …

  7. coreamor spune:

    aaaa, atunci sa stii ca mos craciun o sa-ti aduca ceva frumos, daca esti asa de cuminte!
    apropo de murit si transformat, inspiratie mi-a fost cantecul de larga transpiratie poetica despre jana (nu mai plange janeeee/nici macar de formaaaa/jana nu e moartaaaa/jana se transformaaa)

  8. Rodica spune:

    macabru!!!!vreo amintire nasoala?

  9. Rodica spune:

    iau si eu leapsa ta…Danke!

  10. coreamor spune:

    rodica, cantecul era din folclorul studentesc. abia astept sa vad povestea ta 🙂

  11. Belle de Jour spune:

    😉
    txs for …ca ai dus-o mai departe
    🙂
    si…adauga tu ce vrei (fara killareli :D)

  12. Rodica spune:

    danke si tie Belle!

  13. tetris spune:

    hm … asta cu f cumnte era punctul meu de vedere, poate mosul ma crede altfel 😀 om vedea, cand s-o lasa cu cadourile. o sa-ti spun 😉
    da, stiu cantecul, le stiu si pe celelalte, de fapt nu le stiu, eu trebe sa fiu f cuminte 🙂

  14. coreamor spune:

    hahaaa tetris, cat p-aci sa te scapi! vezi ca mosul e cu ochii pe blogul meu, va pandeste ca mai e putin pana la……

  15. Diana spune:

    hahahahaaa…ce sadica ii povestea!!! ;)) 😛

  16. Morticia spune:

    :)) Ce priviri au la sfarsit… Suuuuper simpatic!

  17. tetris spune:

    N-am apucat sa-ti spun, ca azi am fost ocupata: dimineata m-a trezit un planset. Stii cine era? Ia uite : http://www.owned.com/pictures/funny/Santa_Claus_Died_Owned.html

  18. coreamor spune:

    AAAAAA bietul copil!!!! dar daca vedea filmuletul???

  19. tetris spune:

    iti dai seama! asa isi inchipuie ca a murit de batranete 😀

  20. coreamor spune:

    🙂 tot trist e… dar parca da, e mai ok asa decat facut ciorba!

  21. tetris spune:

    :)))) auzi la ea: facut ciorba !!! ciorba de mos craciun …
    ziceai ca e cu ochii pe blogul tau? nasol! cred ca de craciun ne cumparam singure cadourile 😀

Lasă un răspuns

