R.

Am o noua prietena. Se numeste R. si sta la cativa kilometri de mine (asa e mai tot timpul, prietenii dragi sa stea departe de mine, geografic vorbind). Caci pentru mine „cativa kilometri” inseamna departe. 🙂

P1010005

R. e o tanara artista care iubeste Portugalia, Madredeus si fructele de mare :). Printre altele…

Ieri, intr-o adevarata „calatorie initiatica” 🙂 a infruntat kilometrii si indicatiile mele nefericite si neavizate cu privire la drumul pana aici. A vrut sa vina si a venit. Si am stat si am povestit si am mai fi povestit mult si bine…

Ultima oara cand am fost la Lisabona cu ea am fost. M-am simtit ca pe vremea studentiei, cand mergeam in excursii cu colegi si prieteni si observam in jur aceleasi lucruri, la unison. Nu stiu cum sa explic.

P1010004

Stiu doar ca ma simt mai putin singura aici, dintr-un anumit punct de vedere…

P1010006

8 gânduri despre „R.

  1. acuarele spune:

    Iubesc lumina aceea de august nesfarsit. Superbe strazi!…
    Si eu pun la mare pretuire prieteniile, vechi sau noi. Sunt binecuvantate. Ma bucur pentru voi.

  2. to-morrow spune:

    Ma bucur ca ai conversat pe subiecte-hobby si cu cineva cu preocupari artistice, ca tine. Nu uita sa spui din timp de lansarea cartii pe care ai tradus-o, mi-ar placea sa o citesc (si sa merg la lansare, daca e la o ora cand nu sunt la serviciu). Spuneai ceva de un festival de carte?

    • coreamor spune:

      cum sa uit de carte? am sa va bat la cap cu ea pana o sa saturati. inca nu stiu data lansarii, cred insa ca mai sunt 2-3 saptamani.. va anunt din timp 🙂 da, e festivalul de literatura internationala, insa vad ca in programul lor nu figureaza autorul portughez. parca vad ca au anulat cine stie ce si nu mai vine… 😦 in fine, nu depinde de mine…

  3. r spune:

    is this the begining of a beautiful friendship.? 🙂

  4. alinadel spune:

    Ma bucur pentru voi 🙂 …

Lasă un răspuns

