nici o privire

Aseara am avut parte de emotie, destul de neasteptata…

Scotocind pe situl editurii POlirom, la rubrica Noutati/Carti in pregatire, am dat peste poza cu coperta cartii „mele” (de fapt a lui Jose Luis Peixoto si tradusa de mine), care nu stiam cum o sa arate, evident… Chiar eram curioasa. Sa v-o arat si voua, desi e mica-mica…

jjj

Am fost foarte incantata sa o descopar…

Mai e putin…

14 gânduri despre „nici o privire

  1. Vaca Verde spune:

    da, am vazut-o si eu acum! astept sa apara, o sa o iau in dublu exemplar (unul pt tine :D)
    felicitari!

  2. Felicitari. 🙂 Nu am auzit de autor, noroc cu postul tau. 🙂

  3. Belle de Jour spune:

    🙂
    felicitari
    insemana ca iute-iute o putem achizitiona
    🙂
    la mai multe…

  4. coreamor spune:

    @vv, saru-mana, dar eu voi primi 10 exemplare gratuite (icon care scoate limba), deci s-ar putea sa-ti fac EU rost de un exemplar hehe
    @tomatacuscufita (numele tau ma termina!!!) – sper sa mai auzi de autor, iese in octombrie prima lui carte in romaneste.

  5. coreamor spune:

    belle de jour, iute-iute asta e relativ… nu? mai ales in romania.

  6. jean-claude spune:

    Felicitari! Felicitari!
    (…la numele pozei… ai mincat prefixul „vi-„. (ivil smiley) :-D).

  7. coreamor spune:

    numele pozei???? vi-???? accept criticile constructive, numai sa inteleg si eu ceva din ele 😉

  8. Vaca Verde spune:

    ok, nu mai cumpar nimic, astept un exemplar cu autograf. dau in schimb un murakami, la alegere 🙂

  9. Adriana spune:

    Woooowww!!! Super!!! Si nu-mi spusesi nimic ieri… 😦 Eu am fost prea ametita ieri si am sarit peste ritualul obisnuit de a te vizita, ca in fiecare zi, pe blog. Mea culpa! In fine, important e ca e de bine! Felicitari si la cat mai multe traduceri! Abia astept sa citesc cartea, ca tare curioasa m-ai mai facut 🙂 Pupi

  10. coreamor spune:

    AH, si eu sunt ametita, am uitat sa-ti spun. de fapt nu e mare lucru, e o poza mica-mica… o prietena care cunoaste portugalia – sonho de lisboa – a observat ca mov nu are nimic de-a face cu portugalia. mda, cam asa e… insa i.am raspuns ca probabil e culoarea disperarii sau a lipsei de speranta, prezente in carte.
    te pup si eu! drum bun acasa!

  11. ataraxia spune:

    vreau si io cartea! abia astept sa apara la Polirom sa o comand 🙂 felicitari!

Lasă un răspuns

