vaci, vacute, vacusoare

Cu care din ele sa incep? Cu Vaca Verde, evident.

Am inceput sa comunicam pe internet in urma cu ceva luni: m-a rugat sa ajut cu campania de ajutorare a unui copil bolnavior, am continuat sa vorbim, ne-am simpatizat. Am facut schimb de poze, de mailuri, ne-am facut cadouri. Exista oameni cu care rezonezi de la distanta si stii ca vei rezona atunci cand se produce un clic.

P1010026

Ei bine, clicul s-a produs. Ne-am intalnit in Bucuresti, ne-am cafelit, am vorbit in voie. Ii port nemarginita recunostinta de a ma fi viciat in Haruki Murakami, daruindu-mi o prima carte. 🙂

Iata ce cadou frumos am primit de la fiica ei, draguta de Io, cu care m-am imprietenit mai bine abia inainte sa ne despartim :). Cadou pentru care ii multumesc si care e primul de acest gen pe care l-am primit vreodata (dungile de soare si umbre apartin ferestrei mele, nici o legatura cu desenul).

ioana

V.V. (sa nu-i fac public numele :)) e o tipa serioasa dar haioasa, originala si culta, creativa si generoasa. De ce va spun toate astea? Pentru ca mi-am amintit de ea, pentru ca vacutele din imaginile de mai jos ii plac ei (o sa le si poarte) si sunt emblema blogului ei.

vacavaci2

Le-am zarit intr-un magazinas si n-am reusit sa ies de acolo fara sa cumpar cateva (verde, bej si rosu, sunt de sticla). Considerati-le kitsch sau priviti-le amuzati/amuzate, mie imi plac oricum si am tinut sa le pun la loc de cinste 😉

Cui nu-i plac vacutele?

PS: am actualizat pagina cu Pandantive/Coliere, punand acolo piese noi. Mai e o vacuta acolo, rosie 🙂 Enjoy!

vacute

4 gânduri despre „vaci, vacute, vacusoare

  1. Cora spune:

    Sunt foarte haioase si imi place cum le-ai imbinat cu margelele 🙂

  2. vaca verde spune:

    multumesc! altceva nu sunt in stare sa spun 🙂

Lasă un răspuns

