salade de fruits

M-am apucat iar de mesterit… In ultima vreme m-am axat pe coliere, nu stiu de ce… Imi place sa amestec materialele si culorile (fara „excentricitati”, deocamdata).

Ieri m-am jucat pentru prima oara cu mai multe fire, ca sa vad ce iese. Mi-a priit „joaca” si m-a amuzat rezultatul. Daca va intrebati ce legatura are salata de fructe cu colierul acesta, ei bine nu stiu, insa la asta ma gandesc atunci cand vad o mixtura de chestii diferite si apetisante. Are si nuci 😉 daca observati…

Sa intre in scena pozele!!!!!!!!!

salade

saladede

saladedefruits

salatalamana

salatadefruits

Si vederea din spate, tineti-va bine 🙂

…cu mentiunea ca firele din spate se pot scurta, la cererea publicului 😉

delaspate

12 gânduri despre „salade de fruits

  1. Vaca Verde spune:

    ce bine ca te-ai apucat iar de lucru, imi era dor sa vad noutati 🙂 si eu sunt in forma in sensul asta, numa’ ca n-am cu ce sa fac poze 😦

  2. honeybunny spune:

    Sa stii ca nu e salata de fructe, e salata de toamna :d Cel putin asa arata culorile 🙂

  3. coreamor spune:

    @ew bravo! merci ca mi-ai aratat si mie!
    @LMA, multumesc
    @V. V. si mie imi era dor sa va arat noutati. data aviatoare sper sa fie ceva mai original 😉 dar repara-ti aparatul, ca e mare pacat!!!!
    @honeybunny, vrei sa zici zacusca? 🙂 mda, ai dreptate.

  4. honeybunny spune:

    Nu zacusca, frunze vestede, ca in colajele copilariei cand le culegeam de pe jos si le lipeam pe foi de bloc de desen…

    • coreamor spune:

      honeybunny, sa stii ca si ideea mea a fost un amestec de toamna, mi.e dor de simfonia de culori care e la noi toamna, in copaci… ai dreptate, ar trebui sa re-botez colierul. cam tarziu insa… si oricum nu e foarte important numele 😉
      multam!

  5. defythewind spune:

    Nu ma omor eu foarte mult dupa margele, dar imi place la nebunie cum arata colierul la spate. :X Foarte smechera ideea! 😉

  6. coreamor spune:

    pai poti sa-l porti si cu spatele in fata, daca iti place mai mult! 😉
    nici eu nu ma omor dupa margele de genul asta, insa combinatia de mai multe tipuri… imi spune mai mult, parca.

    • defythewind spune:

      Haha, nu, imi place tocmai pentru ca la spate e atat de chic. Si cand am zis ca nu ma omor, ma refeream la modul general, nu prea acord multa atentie acestui aspect al vietii. Cu toate acestea, am vazut cateva minunatii la tine pe blog care mi-au facut cu ochiul…

      • coreamor spune:

        am inteles ca nu-ti plac in general, stai linistita. 🙂 pentru mine, bijuteria nu e numai un accesoriu, e un „statement”. asa au ajuns sa imi placa si mie anumite margele 🙂

  7. Belle de Jour spune:

    🙂
    faine bijuterii
    astea din postul de fata sunt de vara, varatece
    🙂
    si da, e vorba de ferestre de pe la tine
    mie imi plac foarte mult
    am un set intreg cu peste 100 si le postez in ziua de luni
    sunt de deschidere de saptamana
    🙂

Lasă un răspuns

