neputinta

In memoria tatalui meu.

17 gânduri despre „neputinta

  1. Adriana spune:

    Sincere condoleante, draga mea! Sunt sigura ca toti cititorii blogului tau sunt alaturi de tine in aceste momente de durere si de grea incercare! Nimic nu compenseaza pierderea cuiva drag, stiu… iar cuvintele sunt de prisos… Odihneasca in pace!

  2. Lady Io spune:

    Condoleante! Sa se odihneasca in pace!
    Nu stiu ce sa-ti spun, cred insa ca stii ca sunt alaturi de tine, la fel ca si restul cititorilor tai. O imbratisare pentru tine din partea mea.

  3. coreamor spune:

    va multumesc. cuvintele sunt de prisos.

  4. Dragos Voicu spune:

    Condoleante…imi pare tare rau…te imbratisez…

  5. cris spune:

    alaturi de tine cu imbratisari dar fara cuvinte…..;*:*:*:*

  6. LiaLia spune:

    Condoleanţe, draga mea! Sunt alături de tine …

  7. ataraxia spune:

    imediat ce am vz stirile din albufeira am intrat la tine pe blog sa vad daca esti ok. si vad postul tau. nu stiu daca evenimentul are legatura cu stirile dar m-am intristat enorm. si eu am pierdut-o pe mama acum ceva timp si stiu ca nici o vorba nu ajuta. condoleante!

  8. ataraxia spune:

    ah.acum am vazut ca postarea ta este de ieri. ce aiurita sunt 😦

  9. TiBi spune:

    imi pare rau! 😦

  10. to-morrow spune:

    Orice as scrie la acest articol, mi se pare nepotrivit. Sunt alaturi de tine, stiu ca nimeni nu se poate obisnui cu disparitia celor dragi.

  11. Miss Zebra spune:

    Sincere condoleante! Sunt alaturi de tine! Stiu cat de greu este!

  12. Rodica spune:

    Imbratisari!

  13. Rodica spune:

    si condoleante….

  14. Gentilu spune:

    Buna. Nu te cunosc dar imi pare rau pentru ceea ce ai patit si eu am ramas fara tata de la varsta de 6 ani… e destul de greu. Ai grija de tine in continoare!!

  15. coreamor spune:

    va multumesc sincer tuturor pentru simpatie!!!!!!!!!!!!

  16. Diana spune:

    Sincere concoleante!!…putin in intarziere…dar sunt alaturi de tine…te-am pupat

Lasă un răspuns

