premiu virtual

Ieri am primit, cu cea mai mare placere, un premiu de la Vaca Verde, care cica as fi asa si pe dincolo. Nu o contrazic 🙂 ci ii multumesc frumos pentru ca ma rasfata.Vaco Verde, „ti pup” ca la tine, la Bucovina! 🙂

Premiu arata in felul urmator, stralucitor ca orice premiu:

blog de oro

De fapt, daca ma uit mai bine, e chiar o medalie.  Sau o pana (in stanga)…?

Ei bine, de-astea nu am primit in viata mea, nu am practicat nici un sport, nu am castigat nici o Olimpiada, nu am avut parte decat de coronite de la scoala si diplome legate de carti, de obicei. Deci s-ar putea spune ca e prima mea medalie. Si de aur, pe deasupra!!!

Bine ca e in poza doar, altfel nici n-as putea sa o car de grea ce pare!

Chestia interesanta e ca trebuie sa o dau mai departe, adica nu trebuie, dar se pare ca asa e regula. Aici ma voi blo(g)ca si nu-mi voi aduce aminte decat de 3 bloguri spre care as arunca medalia (pazea!!!!) cu toata placerea.

Din pacate nu i-o pot arunca inapoi Vacii Verzi (sa nu credeti ca spun asta de dragul reciprocitatii), care ma delecteaza in fiecare zi cu un calendar subiectiv, cu sugestii incantatoare de carti delicioase (inca o data multumesc pentru cartea pe care mi-ai trimis-o aici!) si cu muzica buna. Spiritul ei „altfel” e foarte pe gustul meu, insa ce sa fac, nu pot sa-i dau medalia 😉 are una deja 🙂 Blogul Romania normala nu are medalie, insa o merita pentru felul in care incearca sa arate o fata umana si frumoasa a tarisoarei noastre. Deci, o medalie pentru Romania, pe care sa o poarte pana la urmatoarele concursuri sportive.

Am insa pe cineva care merita vreo 15 medalii, atat pentru prietenia pe care mi-o arata, cat si pentru serviciile pe care le face comunitatii (vezi http://www.addic7ed.com/), un site la care lucreaza de-i sar capacele numai din placere si pe care trebuie sa-l plateasca din buzunar pentru ca, desi foarte foarte foarte multa lume il foloseste, aproape nimeni nu doneaza nimic pentru a acoperi cheltuielile cu serverul). Pentru ceea ce inseamna si face Honey Bunny, ii arunc vijelios medalia, cu riscul de a-i sparge geamul de la birou 🙂 atentie! capul jos!

Cam atat. Imi plac multe alte bloguri, insa unele au deja medalia, iar de altele nu sunt legata la fel de tare.

6 gânduri despre „premiu virtual

  1. Lady Io spune:

    Bravo! Subscriu ca meriti nu numai medalia asta, ci si multe altele.

  2. honeybunny spune:

    You made the bunny blush 😀 Multumesc frumos. Acum trebuie sa arunci si eu medalia cuiva? :-s Sau o pun la pastrare sub perna? 😀

  3. coreamor spune:

    mltumesc, lady io. dar, cum spunea un profesor de la faculta, „sa nu egzageram”…
    blushed bunny – fa ce vrei cu medalia, eu zic sa o vizi si sa platesti serverul ala pentru cateva luni! 🙂 sau sa o topesti si iti mai faci niste cercei! 🙂

  4. Vaca Verde spune:

    multumesc pentru vorbe! 🙂 si pentru medalia pentru romanianormala! si pentru ca ai ales-o pe honey bunny, votez si subscriu, o merita, e intr-un mare fel!

Lasă un răspuns

