un sfarsit e un inceput…

Sunt trista. Azi au plecat din Portugalia, definitiv, ultimii nostri prieteni englezi din micul nostru grup cu care am petrecut momente minunate in ultimii 5 ani: John si Jenny. Se intorc in Anglia, Manchester, pentru o vreme, dupa care vor face inconjurul lumii, lucru pe care si l-au dorit si planuit de mai multa vreme.

P1010001

Impreuna am facut de toate: ne-am plimbat, am stat pe o insula, am fost la petreceri, am facut afaceri si am rezolvat chestiuni serioase. Am privit impreuna multe apusuri de soare, am baut multa bere, am pescuit, am cantat, am dansat, am petrecut impreuna fiecare schimbare de an incepand din 2004.

P1010050

O sa trecem greu peste lipsa lor, de fapt nu o sa trecem, doar o sa ne prefacem… Ramane de facut planuri pentru viitor: ne vom vizita, vom ramane prieteni, insa o etapa s-a terminat definitiv. Suna melodramatic si chiar ma afecteaza.

1

Lor le dedic o melodie a unui grup mai vechi din orasul lor natal, Manchester, caci mi se pare ca vocalistul seamana cu John, atunci cand nu are gel in par : ).

5 gânduri despre „un sfarsit e un inceput…

  1. cristina spune:

    imi plac la nebunie margelele tale! galben cu negru e una din combinatiile mele de suflet.

  2. coreamor spune:

    sunt din lemn vopsit margelele, si mie imi plac foarte mult!

  3. cymbeline spune:

    apropo,ai privit „control” ?

  4. Diana spune:

    ah…Manchester…las ca asa vei avea un motiv de a vizita Anglia ;)..iti spun eu merita…;)

Lasă un răspuns

