culorile verii (I)

A inceput vara si pentru mine, in sfarsit. Am terminat ce aveam de facut si era presant, de-acum ma voi relaxa. Sau nu… 🙂

Am inceput prin a insirui bile pe sarma si sforicele, intru odihnirea creierului… Am continuat cu o dupa-amiaza intreaga de episoade Sherlock Holmes. Mi se facuse dor de el, dupa ce aseara am vazut un film care se numea Asalt pe Baker Street (nu stiu care e numele original al filmului). Asa a trecut ziua de azi, in sfarsit fara nici un stress…

Mi se facuse dor si de culorile verii…

ciclam

Un gând despre „culorile verii (I)

  1. ew spune:

    e f relaxant sa insiri bile. 🙂

Lasă un răspuns

