cesária

„Diva desculta” va e cunoscuta, desigur, din concertele pe care le-a dat si in Romania. Eu am mai vazut-o live in Lisabona, in urma cu vreo 5-6 si mi-a placut foarte tare. O stiam deja si o admiram, are o voce minunata si e foarte naturala, canta fara nici un efort, muzica face parte din ea si pare ca s-a nascut ca sa cante.

Aseara, Albufeira a avut onoarea sa o primeasca pe Cesária Évora, pe Plaja Pescarilor, chiar in centrul orasului vechi. Mai exact, la plaja pe care au loc concerte gratis de-a lungul anului (de Anul Nou sunt cateva zile de concerte, dar si vara sunt foarte multe si foarte bune). Era plin de lume, Cesária e iubita peste tot unde se duce. Din pacate, nu am facut poze…

Sa ne bucuram de muzica ei exotica si plina de bucurie…

5 gânduri despre „cesária

  1. Lady Io spune:

    Imi place mult si mie. A fost in Romania si am fost si eu la un concert. Mi se pare ca mai are unul anul asta.

  2. Lady Io spune:

    Este, intr-adevar. Sunt topita dupa ea – si dupa felul cum canta,, dar si dupa felul ei de-a fi, pe scena.

  3. feeria spune:

    Vine in octombrie la Bucuresti! De acum o luna imi tot strang bani la pusculita pentru toate concertele care se anunta in toamna…

  4. […] Evora (ma intorc la “Saudade”-ul ataraxiei, si trec si pe la cutiuta muzicala a lui Coryamor), Sala Palatului, ora 20:00, bilete incepand cu 85 […]

Lasă un răspuns

