ghici cine vine la cina?

…si mai ales UNDE vine la cina? Vi-l prezint pe… Pisi, sau Pusi, sau Pis-Pis, puiul de mâtzã pripasit nu stiu cum pe-aici. Chiar nu inteleg cum: e foarte mic si slabanog, cum de-o fi urcat si coborat coscogeamite zidurile ce imprejmuiesc gradina???

P1010003

Mai intai l-am auzit plangand intr-o seara, in gradina: era ascuns intr-o crapatura de unde n-am putut sa-l scot, insa i-am pus putin lapte si biscuiti la iesirea din ascunzatoare. Nu cred ca a apreciat neaparat biscutii, insa laptele parca a scazut in farfurie.

Dupa aceea l-am auzit mieunand dintr-o gaura in anexa in care tinem masina de spalat: nici vorba sa-l vad, insa i-am pus pateu pentru caini la iesire si l-a lins ca un disperat ce era. Problema e ca intre timp cainii au mirosit ceva si au atacat spalatoria.

P1010004

Dupa aceea am reusit sa-l prindem (cu manusi de gradinar, caci e rau ca un sarpe, zgarie si musca) si l-am dus afara, departe de casa: i-am pus farfuriuta cu mancare acolo si i-am inchis poarta in nas. Saracul… Era totusi spre binele lui, altfel cei trei caini il faceau ferfenita.

Ca sa vezi, a doua zi mieuna din acelasi loc in care se afla spalatoria, insa… nu chiar din acelasi loc. Am descoperit unde era cand soacra mea a iesit cu masina si s-a tinut mieunatul dupa ea tot timpul drumului.

Ajunsa acasa, l-am gasit in motorul masinii, intr-un ascunzis. Iar l-am scos, iar l-am exilat, pe terasa de data asta. I-am pus acolo o casuta de plastic, mancare, lapte etc si am blocat intrarea cainilor. Ia ghiciti? A doua zi coborase pe nu stiu ce burlan de pe terasa (desi e foarte inalta), a fugit spre poarta de iesire si am crezut ca acolo si-a dat duhul, caci nu l-am mai auzit. Mi-a fost mila, dar m-am gandit ca mai bine moare de foame decat de dinti de Rotweiller.

P1010053

Desi e foarte blajina de fel, catelusa de mai sus omoara tot ce e mic si misca (inclusiv mingile pe care le prinde).

Ultima scena a avut loc azi: trecand eu pe langa locul „obisnuit”, aud cu stupoare acelasi miau miau obraznic si incep sa caut: ma uit pe sub masini, zic pis! pis! la gaura lui obisnuita, ma tarasc in genunchi, ma cocot ca sa vad terasa: nimic. Intr-o ultima tentativa deschid capota masinii: ta-naaam! Cine era acolo, cine???

P1010010

Era asa de amarat, mort de foame, tremurand, ca n-am putut sa nu-i dau de mancare si de beut 🙂 I-am pus si lapte, tot pe motor, profitand de lipsa soacrei mele care nu cred ca ar fi apreciat posibilitatea de a i se ineca piesele motorului in lapte 🙂

Asa ca… cine vrea un pisic?

14 gânduri despre „ghici cine vine la cina?

  1. Vaca Verde spune:

    o, doamne, ce tembel e! nu/l vad bine… in plus, nu cred c/o sa scapi usor de el, se pare ca s-a atasat… 🙂

  2. coreamor spune:

    hihi ma gandeam eu ca o sa va chinuiti sa il vedeti! e langa tubul cel negru si gros , in dreapta, in primele doua poze. are ochi albastri 🙂

  3. mimi spune:

    cat e de simpatic. i-ar trebui un stapan mecanic sa lucreze impreuna la masini 🙂

  4. Miss Zebra spune:

    Saracutul de el! Se spune ca pisicile isi aleg casa si se pare ca nu aleg oricum, stiu ele ceva…!

    • coreamor spune:

      @miss zebra, in cazul de fata, pisica nu e cu toti boii acasa! prefera sa stea cu 3 caini in jur in loc sa ramana pe terasa, in casuta ei burgheza, cu papica si laptic asigurate!!!!

  5. to-morrow spune:

    Superb Rotweiller! Si ceilalti doi catei (ca spuneai ca sunt trei, in total) sunt de aceeasi rasa?
    Observi ca am ignorat deliberat pisica, desi e subiectul articolului tau 🙂 No offence…

  6. LiaLia spune:

    :))) Deşi sunt a dog person, nu pot să nu fiu înnebunită după creaturile astea demente numite pisice (pisicE, ca să o citez pe nepoată-mea de 2 ani jumate :p). Ăsta micu e în top :))) Căţeluşa e superbă 🙂

  7. Lady Io spune:

    Mortal pisicul! Si ce curajos!

  8. feeria spune:

    Vaai, ce prichindel!
    Catelusa are o privire spasita si galesa asa… frumoasa foc! Sa-ti traiasca!

Lasă un răspuns

