resistência

Grup experimental format la sfarsitul anilor 80 – inceputul decadei 90, Resistência continea artisti cu nume sonore, din diverse alte trupe. Proiectul lor muzical a marcat un moment extrem de important in muzica rock/folk portugheza. Sunt cantece „obligatorii” chiar si pentru noua generatie, toata lumea le cunoaste de la cap la coada.

Nici nu stiu cu ce trupa din Romania i-as putea compara… N-am idee.

Mie una, melodia aceasta simpla imi aminteste de primul meu an in Portugalia, cu o stare de spirit pe care nu o voi mai recupera niciodata, niciunde probabil.

Ar trebui sa va traduc versurile, insa sunt pe fuga. Se ofera cineva? 🙂

3 gânduri despre „resistência

  1. to-morrow spune:

    Sa incercam o comparatie cu Phoenix? Sau cu Rosu si Negru? Zic si eu…

  2. coreamor spune:

    nuuu, trupa asta era o adunatura de artisti din alte trupe, in paralel, un „proiect” cum ar veni.

  3. Tudor Mihăescu spune:

    „A noite” e favorita mea de la Resistencia 🙂

Lasă un răspuns

