stire de ultima ora…

… a inflorit cactusul de langa usa mea!

E un cactus tare ciudat, e ca un carnacior luuung si plin de tepi, care creste drept (sau stramb) in sus. Toata dupa amiaza a lenevit, cand a venit insa noaptea, a inflorit splendid. Ma bucur ca am surprins momentul. M-am temut ca floarea nu va rezista pana maine (desi nu pare deloc fragila) si am preferat sa o imortalizez acum, noaptea.

Va tin la curent! 🙂

CACTUS3

CACTUS

CACTUS2

Later edit: am avut dreptate, acum, in timpul zilei, floarea s-a inchis! Probabil nu apreciaza lumina solara… Am sa-i pun ochelari de soare, poate se deschide din nou!

6 gânduri despre „stire de ultima ora…

  1. haha, mi-ai dat ceva emotii cu titlul asta!! :))

    superba floare…ce m-as mai bucura sa fiu si eu prin preajma ei, macar pret de-o adulmecare 🙂

  2. ok, dar ai grija sa nu ramana vreun tep agatat de mirosul ala…ca ti-am spus ce-am patit ultima oara cand m-am apropiat de un cactus…sau tie nu ti-am spus?! 🙂

  3. tot cu adulmecatul asta :)) mi-am scapat degetele printre cactusi in timp ce-i miroseam de zor, iar tepii au stat linistiti vreo doua saptamani sub piele…si s-au gandit ei sa se umfle in pene acum cateva zile, de nu-mi mai puteam misca mana pe tastatura…

  4. Lady Io spune:

    Am inteles ca sunt anumite specii la care florile dureaza doar cateva ore. Are si mama pe balcon ceva de genul asta.

Lasă un răspuns

