summertime

poolmuscataP1010060lamaieapus broieras2

15 gânduri despre „summertime

  1. rraluca spune:

    o Dumnezeule…..inca nu am gasit pana acum pe cineva care sa semene atat de mult cu mine la prima impresie…..adica dupa 2 min.
    ceri explicatii,stiu! Imi place la nebunie Portugalia si ar fi singura tara pt care probabil as parasi Romania….am blog p W…si de vre-o 2 ani imi fac singura cerceii…si nu numai……
    :* si imbratisari din romania !

    • coreamor spune:

      multumesc, rraluca! te salut si eu de aici. eu nu numai ca imi fac singura cercei, mai fac si pentru altii 😉 mai vino pe-aici, mai o poza, mai o atentie… 🙂

  2. esti cam lenesa in seara asta :))

  3. coreamor spune:

    e de la soarele care m-a batut in cap. doar e summertime!!!!!

  4. rraluca spune:

    am trecut peste bac acum cateva zile….si acum am sa incep si eu sa fac mai multeeee :)…..si probabil sa savurez si soarele de romania

  5. mimi spune:

    cat de bine arata lamaile 🙂

  6. cris spune:

    vaiiiiiiiii, ce-mi place poza cu lamieeeeeeeeeeeeeeeee.vai, vai ce-mi place:*

  7. Diana spune:

    deci…cred ca n-ai fi putut gasi o melodie mai buna pt a stransmite sentimentul ala de moleseala ce apare vara….JUST GREAT!!!…si pozele minunate….ai descris perfect vara….culori pastelate…..limonada rece….apa racoritoare…apusul de soare….vacanta….deci n-ai cum sa nu simti ca e summertime 😉

  8. coreamor spune:

    nu ma asteptam sa va placa cel mai mult… lamaile!!!!!!! dar asta e. 🙂
    da, versiunea asta a melodiei reda foarte bine „moleseala” care de fapt nici nu m-a lasat sa scriu mare lucru. ce sa scrii si sa descrii cand e atata soare?? si mai e si duminica.

  9. Lady Io spune:

    Trebuie sa spun si eu: ce-mi place poza cu lamaile! Si ce chef de limonada…

  10. coreamor spune:

    nu pot sa cred! maine postez numai lamai pe blog, ca vad ca va plac. hihi

  11. Diana spune:

    mie mai mult imi place poza cu apa 😛 …deci pt mine sa pui poze cu apa..multa..hihiiii 😛

  12. coreamor spune:

    bine. lamai si apa. sa fac direct limonada? 🙂

  13. Diana spune:

    absolut 😛 cu gheata dak se poate ;))

Lasă un răspuns

