cireasa la ureche

Nu e vorba de cirese adevarate, caci nu le-as fi dat timp sa fie expuse la urechi, la cat de mult imi plac…

E vorba despre colierul pe care vi l-am aratat acum cateva zile. Am fabricat si doi cercei pe care am avut gust sa-i fac diferiti: unul roz aprins…

cireasa

… si unul metalic.

cercei met

Pot fi purtati in acelasi timp, pe rand sau pur si simplu voi mai face o pereche la fel de… desperecheata, pentru orice eventualitate.

Apropo, vad din ce in ce mai multe fete care poarta un sigur cercel, mare, bogat…

In Romania e la fel?

9 gânduri despre „cireasa la ureche

  1. Diana spune:

    ce tare e cel metalic….dar sa nu intelegi ca celalalt nu-mi place, doar ca cel metalic imi place in mod special 😛

    oricum e foarte tare idea cerceilor diferiti la fel si moda unui singur cercel in ureche..aici inca n-a ajuns 😦 deci mai asteptam..si moda..si sugestii de la tine 😀

    spor 😛

  2. Diana spune:

    😛 😉

  3. dragancatalina spune:

    Eu am vazut cateva fete cu cate un cercel… era ceva gen pana de paun… sau alte chestii foarte incarcate .Eu cand ma plictisesc de cerceii mei „imperecheati” ii desperehez si ii potrivesc in culori asortate… sa nu arat prea ciudat. 🙂

  4. coreamor spune:

    deloc nu pricep de ce apar comentariile alandala 🙂 blogul meu a facut insolatie!

  5. Diana spune:

    hahahahahaaaa…..da-i niste limonada 😛 😛 (blogului)

Lasă un răspuns

