tot timpul din lume

Revin cu Rui Veloso, mandria orasului Porto. Poate va mai amintiti de el…

Melodia aceasta a facut parte din coloana sonora a unei telenovele, insa acesta  lucru nu ma impiedica sa-mi placa foarte tare.

Enjoy! Sau nu…

2 gânduri despre „tot timpul din lume

  1. Adriana spune:

    Enjoy!
    Dar care era telenovela? Sigur ca imi este foarte cunoscut cantecul dar chiar ca nu-mi amintesc din coloana sonora a carei telenovele facea parte… Bine, nici nu sunt o fana a telenovelelor… Daca am mai urmarit cate una a fost ori din cauza ca o traduceam, ori ca sa mai ascult limba (le mai caut pe youtube 😉 ). Beijinhos

  2. coreamor spune:

    adriana, nu sunt sigura pentru ca nici eu nu ma uit, dar mi.a trecut pe la urechi muzica… am cautat pe google si cica se numeste la fel ca melodia 🙂 todo o tempo do mundo! original.

Lasă un răspuns

