foto-plaja

Plaja Falésia, Algarve. Fara cuvinte.

654739812

11 gânduri despre „foto-plaja

  1. Lady Io spune:

    Fara cuvinte si eu…

  2. snake spune:

    superbe poze. felicitari daca tu esti si autorul! prima poza e de-a dreptul magnifica. imi plac pozele care creaza senzatia vizuala de adancime sau inaltime. a 3-a pare a fi din filme sf. ce minunatie de munte! ce combinatie naturala de culori si forme! privesc nisipul asta fin si ma intreb cand va ajunge litoralul nostru nu cu acelasi fel de nisip ci atat de curat?

  3. coreamor spune:

    multumesc. da, eu am facut pozele. asa arata faleza aici, inalta, cu pamantul rosu sau alb. uneori poti vedea molizi pe faleza. nisipul e alb si se face curatenie noaptea pe plaja. putine sanse sa te tai in cioburi la picior 🙂

  4. cris spune:

    vai tu…..ce pofta am de mare!!!!

  5. Adriana spune:

    Wow!!! Superbe!!!! Chiar ca am ramas fara cuvinte! Mi-au taiat rasuflarea pozele astea… M-am si visat pe acolo… Tot am sa te vizitez eu pana la urma… 🙂 Poza cu umbrele mi s-a parut deosebita. Celelalte sunt… de vis, dar cea cu umbrele e deosebita. 🙂 Bravo! M-am relaxat numai privind plaja din poze. Imi si imaginez cum e sa te plimbi dimineata devreme pe plaja pustie, inspirand aerul sarat si ascultand freamatul marii… 🙂

  6. haha, parca-mi sunt cunoscute umbrele acelea de undeva :))

    superbe poze ai mai facut…nici ca imi puteam incepe prima dimineata in lisabona mai frumos ;))

    ghici ce am la mana 😛 (nu-mi vine s-o mai dau jos, atat de mult imi place!!!)

    • coreamor spune:

      oláááá bine ai venit, sonhishor! sa incerc sa ghicesc ce ai la mana: sa fie bratara Greek? 🙂 ma bucur ca iti place.
      umbrele…da… desi parem cam deformati, suntem chiar noi.
      distreaza-te!

  7. Adriana spune:

    Olá, sonho de lisboa!!! Bine ai ajuns in Lisabona! Iti spun sincer ca te invidiez… 🙂 Sa saluti Lisabona si din partea mea, te rog. Am reusit sa te vizitez si eu pe blog, in cele din urma. 🙂 Distreaza-te si… abia astept sa-mi delectez ochii cu poze cat mai multe de pe acolo. Beijinhos

    Beijinhos para ti também, Clari! 🙂

  8. @ coreamor

    bine te-am regasit, draga mea!!! 🙂

    ce-i cu ploaia asta la voi?? 🙂 ma uit pe fereastra si nu-mi vine sa cred ca sunt in portugalia!!!

    da, e greek!!si mi s-a lipit si de suflet, nu numai de mana!!! iti multumesc inca o data 🙂

    @ adriana

    olááá, por fim!! 🙂 am vazut ca ai lasat ceva comentarii, ma pregateam sa-ti raspund!!

    multumesc pentru urari :)) salutarile tale vor ajunge acolo unde trebuie, stai linistita :)) si le voi transmite si oceanului, ca tot e la 15 minute de mine si ma gandeam sa dau o fuga, dupa ce se opreste ploaia :))

    beijinhos!!

  9. Adriana spune:

    @coreamor – Si eu mi-am dat seama ca umbrele erati chiar voi… 😉 Numai tu puteai avea ideea sa fotografiezi umbrele. 😉 Exact faptul ca sunt deformate le face interesante… De aceea, am zis ca poza respectiva e deosebita…
    Seara era? As fi jurat ca era dimineata, nu stiu de ce…
    Am sa cumpar biletul ala si am sa vin… sper cat de curand… 🙂 Beijinhos

    @sonho de lisboa
    Da o fuga, da, si saluta-l si din partea mea!!! Si eu eram odata pe acolo, aproape de el, de ocean… Destinul m-a dus prin alte parti, insa o pare din mine a ramas acolo… in Lisabona… Beijinhos

Lasă un răspuns

