green arabesque

In urma cu putin timp, mi s-a oferit ocazia sa „dezgrop” una din piesele mai vechi pe care le-am facut la inceputuri si nu numai atat, a trebuit sa-i ofer o companie pe masura.

green arabesque

Cele doua piese au luat azi drumul Bucurestiului, impreuna cu alte noutati pe care le-am produs in ultimele saptamani. In curand (saptamana viitoare), acestea din urma vor fi disponibile in stock.

Ce sa fac… simt nevoia sa le fac! 🙂

green arabesque pendant

PS: am cumparat ceva sarma subtire, ca cea din poza de mai sus, dar suflata cu argint. Abia astept sa o folosesc :), imi place foarte mult argintul.

6 gânduri despre „green arabesque

  1. Vaca Verde spune:

    si mie imi place argintul, sunt dependenta!!! 🙂

  2. coreamor spune:

    arginto-dependenta! 🙂

  3. Vaca Verde spune:

    da, nu imi scot niciodata zdranganelele de argint. port tot felul d alte podoabe, pe care e schimb in functie de imbracaminte si starea de spirt, dar argintaria de la mana stanga nu o dau jos 🙂

  4. coreamor spune:

    mi.a placut chestia cu stare de spirt 😉 nici stare de spritz nu suna rau 🙂

  5. coreamor spune:

    ah, multumesc! m-a palit oja rosie-grená de curand, ca nu folosisem in viata vietilor mele. a fost o mica revolutie 🙂 acum, la batranete!

Lasă un răspuns

