albufeira by night

Seara calda de vara. Plimbare in nestire pe stradutele intortocheate ale orasului vechi, pe sub luminile felinarelor. Jos, langa plaja, se aude muzica, se aude freamatul multimii vesele.

albuf1

Din loc in loc, se vede jos piata animata, faimoasa Square plina de baruri si magazinase.

albuf 3

Mi-e draga de ma topesc, Albufeira asta.

albuf

Obositi de stradute si trepte, am coborat spre plaja. Ce se intampla? De ce e lumea stransa si se aude muzica ciudata? A, e Albufeira – Port Medieval. Animatie de strada, targ… Minunat! Pe gustul meu! Imi dau lacrimile, amintindu-mi de Sighisoara. Mergem inainte, nu le putem avea pe toate in acelasi timp.

Filmez si mi se tot termina bateria de la aparat. Ce ghinion!

Ce bine! Mai e si maine! Trebuie sa venim! 🙂

6 gânduri despre „albufeira by night

  1. Vaca Verde spune:

    foarte frumos, sa ne mai arati…
    vad ca te-am starnit cu romania normala (ai pomenit de sighisoara) 🙂
    ce muzici ne pui maine? abia astept!

    • coreamor spune:

      @vaca verde: eu imi amintesc mereu de sighisoara si de romania, sunt nostalgica dar nu intr-atat incat sa plec de aici, sa nu pot trai departe de tara mea. maiine? muzici? nu stiu, ceva plicticos poate 🙂

  2. tu esti acolo si plangi dupa sighisoara…iar eu sunt aici, la o aruncatura de bat de sighisoara, si plang dupa albufeira si aljezur :)))

    foarte frumoase imagini…si iar mi se face dor…

  3. TiBi spune:

    foarte frumos noaptea…vrem poze si ziua!

Lasă un răspuns

