carturesti: târg cu tâlc 3

De data asta va fi. La targul precedent de la Carturesti, standul Interesart (la care v-am garantat ca se vor afla si piese Cor y Amor) nu a mai aparut, din cauza unei probleme de sanatate a amfitrioanei standului.

De data asta sper ca nu mai apare nici un ghinion: sambata, 30 mai  de la ora 12, Cor y Amor va fi prezent prin intermediul magazinului INTERESART la Târg cu Tâlc, la Sub_Carturesti.

targ_cu_talc2_print1

Citez din prezentarea targului: „Intrarea este 15 RON si include o plasuta handmade colorata plina cu cate un numar al revistelor The One si Ce se intampla Doctore si vouchere de reducere Sucita Handmade Goodies, fiecare al 10 vizitator primeste brose handmade cadou, toti vizitatorii vor fi serviti cu ceai si prajiturele si vor putea fi rasplatiti de promoterii din locatie pentru originalitate si stil…”

Enjoy!

8 gânduri despre „carturesti: târg cu tâlc 3

  1. Vaca Verde spune:

    poate am si eu vreme sa merg… maine am tot felul de actiuni cu copilu’ prin parc, concurs de desene pe asfalt cu prilejul lu’ 1 iunie, de-astea… dar daca se termina in timp util, tare-as vrea sa dau iama prin zdranganele la targ 🙂

  2. Lady Io spune:

    Iupiii, poate reusesc si eu sa ajung, intre doua spectacole de la B-Fit 🙂

  3. Lady Io spune:

    Misiune indeplinita!
    Am reusit sa gasesc standul Interesart, am admirat trei dintre pandantivele tale (sau cel putin cele pe care le-am recunoscut ), dar nu am vazut si inele… poate nu au le-am gasit eu. Oricum, era foarte multa lume, dar m-am bucurat sa-ti vad bijuteriile expuse acolo.
    Imi plac targurile astea, sunt o incantare!

    • coreamor spune:

      iti multumesc, @Lady Io, pentru info! amuzant e ca eu nu am reusit sa ajung la nici unul din aceste targuri, sau la targuri de acest fel! am fost numai acum vreo 2 ani la un targ de artizanat international aici.
      sper ca nu ai vazut inelele pentru ca se vandusera haha (sau nu??)

  4. Lady Io spune:

    Poate ca anul viitor vii si tu la targ 🙂

  5. Vaca Verde spune:

    😦 eu nu am mai ajuns, a inceput sa plou[ si mi s-a taiat chefu’… in plus, actiunea la care am participat de dimineata a fost cam de porc si eram…nitel sucita. acum imi pare rau ca nu m-am dus, da-i cam tarziu… 🙂

Lasă un răspuns

