rosu si negru

Contrast frumos si necesar. Echilibru dat de doua culori puternice si foarte prezente in lumea noastra.

Viata, sange versus moarte, intuneric etern.

rosu si negru

Prezenta focului si absenta lui, bezna.

foc

Pasiunea si moartea cu care se invecineaza, atunci cand e dusa pana la limite.

in the mood 4 love

Tango si fado, corrida si uciderea de dupa, placere si durere.

red stone pendant

Rosu si negru.

10 gânduri despre „rosu si negru

  1. Vaca Verde spune:

    foarte, foarte frumos! exact ca o relatie complicata, asa arata bijuteria asta!

    multumesc ca ai ales filmul… acum ceva vreme, dupa ce l-am vazut, intrebata fiind daca mi-a placut si ce pot spune pe scurt despre el (faceam adesea exercitii de felul asta despre filme si carti, cu un prieten bun), cam asa a sunat raspunsul meu: nu stiu exact daca mi-a placut mai mult rosul sau negrul… Adicaaa? Intrebarea a ramas, din pacate, fara raspuns atunci si data ca tema pentru acasa (ramasa nerezolvata, din motive… de negru 😦 )

    • coreamor spune:

      @sonhishor, ssst!!!
      @vaca verde: mi-a placut comparatia cu relatia complicata. in ce priveste filmul, eu cred ca ti-a placut imbinarea dintre rosu si negru, iar daca n-ar fi fost in cantitati bine masurate, filmul n-ar mai fi avut efectul pe care il are asupra oamenilor
      PS: „relatia complicata” are si inel, vezi pagina cu inele din pietre naturale. 😉

  2. hmm…imi pare cunoscuta pietricica ta :))

  3. Vaca Verde spune:

    da, aia era ideea: fiecare strop (indiferent despre ce…”culoare” e vorba) conteaza in felul lui, depinde doar cat pui, cat primesti, cat ti se intampla…
    in ce priveste „cantitatile bine masurate”, eu gasesc ca kar wai wong stie exact reteta. sunt fan, abia astept, sa vorbesc despre el si filmele lui (prin iulie o sa se intample).

    stiu „relatia complicata” 🙂
    multumesc pentru „lovitura” asta, mi-a facut mare placere!

  4. coreamor spune:

    ma bucur. ma gandeam ca totusi e mai interesant sa fac paralela cu in the mood… decat cu romanul lui stendhal :mrgreen:
    si eu prefer stropisori din diverse „culori” intr-un film decat ceva explicit si previzibil. desi m-am cam enervat ca nu se termina cum vroiam eu 🙂

  5. LiaLia spune:

    M-ai lovit cu roşu-negrul tău!!! Deşi momentan sunt la momentul puţin verde, puţin portocaliu, puţin galben şi o idee de mov, în sufletul meu sunt o pasionată după roşu. Iar negrul adăugat de tine nu face decât să înnobileze toată structura 🙂 Te pupez şi mulţumesc pt banner 🙂 Diseară sper să reuşesc să o sun pe doamna doctor 😀

  6. feeria spune:

    Filmul a fost surprinzator de bun!

  7. feeria spune:

    … iar floarea aia e trandafir chinezesc! O frumusete! Il vanez si eu prin bucuresti dar inca nu am gasit.

  8. coreamor spune:

    @feeria, am cautat pana acum o poza pe care o aveam sigur, cu un coscogeamite trandafirul chinezesc, mai mare decat mine si cu coroana rotunda, inflorit si rosu. din pacate nu gasesc acum poza, dar cand o gasesc, ti-o trimit. eu am in gradina si nici nu-l mai bag in seama 🙂 daca esti cuminte iti aduc de aici 😉

  9. feeria spune:

    Il ai in gradina si nu-l mai bagi in seama…? 😀 Intinde palmuta! Sa dam cu rigla! :)))
    Sunt cuminte foc! Sper sa gasesti poza. E o floare superba.

Lasă un răspuns

