coral

In anul 2004 am avut fericirea sa merg in Africa, pentru o luna. A fost una din cele mai frumoase calatorii pe care le-am facut vreodata. Totul era atat de diferit, aerul, mirosul, culorile sunt de neuitat acolo.

piata

Ca o bucurie inlauntrul altei bucurii, care a fost tot timpul petrecut acolo, au fost zilele extraordinare petrecute pe o plaja din nordul Mozambicului, intr-un „campus” de casute rustice, ascunse printre cocotieri, aflate chiar la marginea unei plaje salbatice, pustii aproape tot timpul. Ceva de vis…

morrungulo4

Pentru mine era de neimaginat sa stau pe o plaja fara oameni care-si dau coate si isi disputa locul pentru pus prosopul, fara cioburi in care sa calci si mucuri de tigara in care sa te arzi.

morrungulo2

A fost singurul loc din lume in care m-am trezit la 5 dimineata, din proprie initiativa, doar cu o voce interioara care-mi spunea ca dormeam un timp pretios, in care as fi putut sa fac poze cu rasaritul sau sa adun scoici si corali. CORALI.

coral

Corali de genul celui din poza, care e mic insa. Am adus acasa kilograme de scoici si bucati de coral adunate de pe plaja aceea, caci nu ma induram sa las acolo asemenea frumuseti de care nimeni nu avea nevoie, de fapt. Eu, insa, aveam 🙂

Va urma 😉

8 gânduri despre „coral

  1. iza spune:

    Ce frumos eeee!Coral alb ivaluit de apa.Poate ca acolo,in adincuri,a fost prieten cu un calut de mare si…ce povesti fantastice ne-ar putea spune…

    • coreamor spune:

      e adevarat, iza… inca nu l-am intrebat ce facea el acolo, pe fundul marii, stiu doar ca a fost rupt de la el de acasa de o furtuna si aruncat de plaja, departe de calut… dar am sa-l intreb intr-o buna zi si o sa aflam povestea 🙂

  2. Deea spune:

    Norocoaso! 😀

  3. feeria spune:

    Clarisa, te-am prins c-o leapsa! 😀

  4. oana spune:

    din ce material e chestia aia albastra de il infasoara?k vreau sa mi fac si eo:D

Lasă un răspuns

