gluma de purtat la mana

In ultima vreme am facut cateva experiente, de amuzament. Simple si distractive.

Spre exemplu, o prietena, fosta colega de liceu (Mona, te salut din Portocalia!) mi-a propus sa ma joc de-a bratarile, deoarece isi dorea ceva nebunatic, iesit din comun. O bratara mare si lata, cu funde pietre si dichisuri. Am luat provocarea cumva in gluma, caci nu-mi puteam imagina cum ar fi putut sa arate o bratara asa de sturlubatica. M-am jucat insa (gandindu-ma ca e oricum provizoriu ceea ce fac), am exagerat si am glumit si iata care e rezultatul.

bratara

Nu am pozat-o pe incheietura mainii mele pentru ca e subtire ca un pai si nu-mi sta deloc bine. Amica mea insa era o excelenta handbalista in liceu, cu incheieturi mai serioase decat ale mele (care parca stau sa cada). 🙂

bratz

bratara2

Mai am o „gluma de purtat la mana” de aratat, portocalie insa. Ramane pe data aviatoare.

5 gânduri despre „gluma de purtat la mana

  1. Imm, arata foarte interesant! Doar ca nu-mi prea dau seama de marime… insa mai mult ca sigur ca nu e pentru mainile mele micute.

  2. Dragos Voicu spune:

    E foarte faina! Bai nene, da cine e colega aia? Ca io stiu ca numai Dana Simion juca hambal. Am ginit-o or ba?

  3. coreamor spune:

    am sa pun inca o poza, in care se vede cat e de mare.

  4. TradNew spune:

    Frumos! Felicitari pt creatie!

Lasă un răspuns

