felinare

Intotdeauna m-au atras felinarele de pe strada, de moda veche.

Din fier forjat, sclipind misterios in noapte, simbolizand orice oras cu istorie. Felinarele acelea cu gaz pe care un om necunoscut le aprindea in pragul serii, ajungand la inaltimea aceea nu stiu cum, inviind focare de lumina de-a lungul strazilor.

felinar2

Martore ale indragostitilor care viseaza pe strazi, ale plimbaretilor la ore tarzii si ale tihnei orasului, felinarele…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se confunda cu orasul si povestile orasului, ni se par agresive sau melancolice, amicale sau stranii, depinde in ce dispozitie ne aflam. Pe mine ma inspira, pe altii ii deranjeaza🙂

felinar

Nu-i asa ca sunt frumoase?

13 thoughts on “felinare

  1. Da, chiar sunt🙂
    I-au placut chiar si prietenului meu, caruia nu ii place nimic niciodata (in afara de mine, evident)

  2. LiaLia spune:

    Aaaaahhh, ce păcat că nu-ţi pot trimite aici zecile de poze cu felinare făcute la Viena, Praga, Budapesta şi Sibiu astă-vară în concediu! Sunt înnebunită după ele! Sunt romantice, ascund mistere🙂

  3. coreamor spune:

    ce dragut din partea ta!!!!!!!!! iti multumesc mult! am sa reiau tema felinarelor in curand, deci!

  4. Deea spune:

    hehe, si eu lucrez acum la un felinar din sarma😛 trebuia sa particip cu el la un concurs, dar nu cred ca mai am destul timp. trebuia sa fie semnificativ timisoarei, care este primul oras european cu luminat stradal electric.

    te superi daca preiau si eu tema postului tau?🙂 si mie imi place sa „pandesc” felinarele pe unde merg, unele au niste detalii atat de frumoase!

    • coreamor spune:

      @deea, cum sa ma supar? felinarele nu sunt ale mele, nu sunt ale voastre, sunt ale urmasilor urmasilor nostri!🙂
      inca mai pun la cale niste felinarase pandantive, dar tema e atat de larga, incat nu se va epuiza cu una-cu doua.

  5. feeria spune:

    Si mie-mi plac foarte mult felinarele!😀
    Cand ma duc prin excursii imposibil sa nu prind cateva cadre cu ele- mai ales la Bran am pozat felinare si in Sighisoara, pentru ca cele vechi ma atrag cel mai mult. Si cnd pictez strecor felinare, si cand ma joc cu plastilina… au un simbolism frumos de tot. Nu-i de mirare ca suntem atrase de el.😀

  6. Deea spune:

    daca ai placerea, te invit sa vezi ce mi-a iesit🙂

Lasă un răspuns

